Τοπίο που εναλλάσσεται

Τοπίο που εναλλάσσεται

Με τον κόσμο στο Internet να αλλάζει και να εξελίσσεται με φρενήρεις ρυθμούς είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε team που εμπλέκεται με το Content Marketing να παραμένει πλήρως ενημερωμένο για τις σύγχρονες τάσεις και επιταγές προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό. Αυτό δεν είναι πλέον καθόλου εύκολο αφού οι marketers γίνονται όλο και καλύτεροι τη στιγμή που το τοπίο του Content Marketing αλλάζει με απίστευτους ρυθμούς και δεν είναι υπερβολικό να ισχυριστεί κανείς πως μεταλλάσσει στοιχεία του, σε χρονικό περιθώριο, που δεν ξεπερνά τον ένα μήνα. Το όλο σκηνικό είναι τέτοιας έντασης, που οι marketers οι οποίοι μένουν πίσω και δεν καβαλούν το κύμα των συνεχών εξελίξεων είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν.

Οι χρήστες που καταναλώνουν περιεχόμενο από κινητές συσκευές μπορεί να μην είναι τόσο… εν κινήσει όσο ίσως πιστεύουμε αφού σύμφωνα με έρευνες το 77% των αναζητήσεων από κινητά και tablets γίνεται από το σπίτι ή το γραφείο, εκεί δηλαδή που υπάρχει και άλλη σταθερή η laptop συσκευή. Αυτό που είναι σίγουρο όμως, είναι πως οι χρήστες αυτών των συσκευών, που αυξάνονται αλματωδώς το τελευταίο διάστημα, έχουν πολύ λιγότερη υπομονή από τους χρήστες των πιο παραδοσιακών επιτραπέζιων υπολογιστών, αφού το ποσοστό αυτών που εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο αφού δουν μόλις μια σελίδα (bounce rate) είναι κατά 10% υψηλότερο.

Αυτό σημαίνει πως και το περιεχόμενο του Content Marketing το επόμενο διάστημα είναι καταδικασμένο να γίνει φιλικότερο στους χρήστες αυτών των συσκευών. Να έχει πιο συμμαζεμένη μορφή, να μπορεί να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη μικρή οθόνη μιας φορητής συσκευής και να καταφέρνει άμεσα να αποσπάσει την προσοχή των χρηστών και να περάσει το ψήγμα της πληροφορίας που πρέπει. Οι χρήστες κινητών συσκευών έχουν πολύ περιορισμένο χρόνο συγκέντρωσης στην πληροφορία που τους σερβίρουμε και η στρατηγική του Content Marketing έχει ήδη αρχίσει να το λαμβάνει πολύ ισχυρά υπόψη.

Υπάρχει επίσης η άποψη πως αυτή η στροφή σε περιεχόμενο μικρότερης μορφής που θα είναι φιλική προς τους χρήστες των κινητών συσκευών, θα σπρώξει σταδιακά το κοινό προς πιο πλούσιο περιεχόμενο όπως το video το οποίο σχετικά αργά (καθώς το budget που απαιτείται είναι σαφώς μεγαλύτερο από τις υπόλοιπες μορφές με τις οποίες μπορεί να σερβιριστεί το περιεχόμενο) αλλά σταθερά κερδίζει θέσεις ως επιλογή των marketers. Το video άλλωστε είναι το μέσο το οποίο μπορεί να εκλύσει τα περισσότερα συναισθήματα από το κοινό έχοντας τεράστια δύναμη σε αυτόν τον τομέα, τη στιγμή που υπάρχουν αδιάψευστα στατιστικά στοιχεία για το πόσο πιο αποτελεσματικά λειτουργεί σε σχέση με το γραπτό κείμενο, σε κάθε κατηγορία που έχει να κάνει με την εμπλοκή της προσοχής των χρηστών στο προσφερόμενο περιεχόμενο.

Πολύ σημαντικοί τέλος, για την εξέλιξη του Content Marketing θα είναι αυτοί που θα έχουν την ικανότητα να επαναπροσδιορίσουν, να κάνουν ξανά επίκαιρο και να αναδιατάξουν το παλιό περιεχόμενο που στοιβάζεται στο οπλοστάσιό τους, να το κάνουν και πάλι φρέσκο και χρήσιμο για τη νέα εποχή. Όσοι επίσης καταφέρουν να σκεφτούν και να δημιουργήσουν περιεχόμενο σκεπτόμενοι με περισσότερο δημοσιογραφικά κριτήρια, αυτοί που θα πετύχουν να πουν με σαγηνευτικό τρόπο μια ιστορία, θα μπορέσουν να ξεχωρίσουν από το σωρό των εκατομμυρίων που κατακλύζουν με μετριότατα posts το διαδίκτυο και να κάνουν εν τέλει τη διαφορά.

Share This

Leave a Comment