Content Marketing – Στρατηγική και σταθερές

Content Marketing – Στρατηγική και σταθερές

Το Content Marketing θεωρείται -και όχι άδικα- ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος προώθησης και ως εργαλείο έχει καταφέρει να αφήσει αρκετά πίσω, τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Εκτός όμως από τις παγίδες και τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε κάθε μεμονωμένη καμπάνια, είναι απαραίτητο να χαράσσεται εξ’ αρχής μια στρατηγική που θα διέπεται από σταθερές, η τήρηση των οποίων θα μπορέσει αφενός να μεγιστοποιήσει την επιτυχία και αφετέρου να προσδώσει συνέπεια και συνοχή στις προσπάθειές μας σε βάθος χρόνου. Αν και είναι προφανές πως κάθε στρατηγική που εφαρμόζεται θα διαφοροποιείται ανάλογα με τις ανάγκες και τις συνθήκες, τα παρακάτω είναι πυλώνες που μπορούν να ισχυροποιήσουν τη χάραξή  και τη στόχευσή της.

Όπως συμβαίνει σε οτιδήποτε έχει σχέση με τις επιχειρήσεις, το Content Marketing και η επιτυχία του δεν κρίνεται ποτέ βραχυπρόθεσμα αλλά στο τέλος ενός μαραθωνίου. Συνεπώς θα πρέπει να το αντιμετωπίζουμε από την πρώτη στιγμή ως επένδυση και να ξεπερνάμε το άγχος -που καθομολογούμενα είναι πάντα παρόν σε κάθε επιχειρηματικό εγχείρημα- περιμένοντας άμεση ικανοποίηση από τα αποτελέσματα. Θα πρέπει συγκεντρωμένοι να βλέπουμε το κάθε post, το κάθε ψήγμα περιεχομένου ως κομμάτι που θα χτίσει μια μεγαλύτερη εικόνα, ως μια επένδυση που προσθέτει μομέντουμ στο συνολικό εγχείρημα και παίζει τον μικρό αλλά κρίσιμο ρόλο του στην εκπλήρωση του τελικού στόχου.

Στρατηγική σημασία για την επιτυχία και μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι να γίνει εφικτό να εμπλακούν όλα τα γρανάζια του οργανισμού στην προσπάθεια. Ανεξάρτητα ιεραρχίας και τμήματος είναι κομβικής σημασίας, άπαντες να συμμετέχουν ενεργά στη δημιουργία και το προμοτάρισμα του περιεχομένου. Με αυτό τον τρόπο λαμβάνει κανείς περιεχόμενο από ανθρώπους με διαφορετική οπτική και ικανότητες με το αποτέλεσμα να είναι πιο πλουραλιστικό και εν τέλει αποτελεσματικότερο.

Ένας από τους καλούς τρόπους για να επιτευχθεί η εμπλοκή όλου του team στο εγχείρημα είναι και να του δοθεί η ευχέρεια να παρέχει περιεχόμενο με διαφορετικές μορφές. Το Content Marketing δεν έχει ως αποκλειστικό μέσο τα κείμενα και τον γραπτό λόγο, αλλά μπορεί να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα αν εισάγουμε με σωστούς τρόπους ήχο εικόνα και κάθε είδους multimedia περιεχομένου στο οπλοστάσιό μας. Βρίσκοντας τις σωστές αναλογίες σε όλα τα παραπάνω θα οδηγηθείτε στην ευκολότερη και με τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση στο κοινό δημιουργία περιεχομένου.

Κλειδί μιας αποδοτικής στρατηγικής είναι και η εύρεση της ισορροπίας μεταξύ ποιότητας και ποσότητας του περιερχομένου που δημιουργείται. Η κόκκινη γραμμή που δημιουργεί πρόβλημα όταν παραβιάζεται έχει να κάνει με το ότι κάθε ψήγμα περιεχομένου πρέπει να έχει αξία για τον αναγνώστη, να του παρέχει σταθερά ευχάριστη εμπειρία έχοντας παράλληλα πάντα ενσωματωμένο τον στόχο για τον οποίο δημιουργείται. Η συνέπεια συχνότητας στην παραγωγή περιεχομένου είναι επίσης σημαντική με τα διαθέσιμα μέσα, τη βιομηχανία και το κοινό στο οποίο απευθύνεται κανείς, να είναι παράγοντες που μπαίνουν στη ζυγαριά για την εύρεση τελικά της χρυσής τομής.

Με το γράψιμο και την παραγωγή του περιεχομένου έχουμε τελειώσει τη μισή δουλειά. Η υπόλοιπη και εξίσου σημαντική είναι να βρεθούν οι βέλτιστοι τρόποι για να το προμοτάρουμε και να ιντριγκάρουμε το κοινό ώστε να το διαβάσει και συνεπώς να πιάσει τόπο ο κόπος της παραγωγής του. Είναι αποφασιστικής σημασίας να υπάρχει εκ των προτέρων ένα πλάνο για τους τρόπους και τις τακτικές με τις οποίες θα προωθηθεί το παραγόμενο περιεχόμενο αλλά και να έχει γίνει πρόβλεψη του απαιτούμενου χώρου στα χρονοδιαγράμματα που έχουμε καταρτίσει.

Πολύ σημαντική τέλος είναι και η ικανότητα της ομάδας στο να μπορεί να εκμεταλλεύεται κάθε κομμάτι του περιεχομένου με διαφορετικούς τρόπους και να δύναται να το παρουσιάσει στο κοινό με διαφορετικές μορφές. Οι κύριες γραμμές μιας εμπορικής παρουσίασης για παράδειγμα μπορεί να αποτελέσουν -εφόσον δουλευτούν και μετουσιωθούν σε κείμενο και multimedia- διαφορετικά posts σε κάποιο blog αυξάνοντας έτσι κατακόρυφα την αξία του περιεχομένου αφού επιτυγχάνεται η πλήρης εκμετάλλευση όλων των παραμέτρων του.

Share This

Leave a Comment