Content Marketing και… πόκερ

Content Marketing και… πόκερ

Χρειάστηκε να περάσει καιρός από τη στιγμή που ο διάσημος παίκτης του πόκερ Ντόιλ Μπράνσον είχε δηλώσει πως το Texas Hold’em είναι η “κάντιλακ του πόκερ” για να παγιωθεί παγκοσμίως και να γίνει πλήρως αποδεκτή αυτή η άποψη, μιας και αυτή η παραλλαγή του παιχνιδιού είναι εδώ και χρόνια μακράν η δημοφιλέστερη. Στην ψηφιακή εποχή τα πράγματα εξελίσσονται πολύ γρηγορότερα και είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός πως το Content Μarketing θεωρείται ήδη το χρησιμότερο εργαλείο του Marketing και το σύγχρονο μέσο για όσες εταιρίες θέλουν να προσεγγίσουν με επαρκή και αποτελεσματικό τρόπο ένα συνεχώς διευρυνόμενο, μεταλασσόμενο και απαιτητικότερο κοινό.

Το Content Marketing έχει πλέον γίνει τόσο δημοφιλές γιατί πραγματικά δουλεύει, έχει καλύτερα αποτελέσματα από την παραδοσιακή διαφήμιση, μπορεί να δράσει σαφώς πιο στοχευμένα και συνεπώς να δουλέψει με πολύ αποδοτικότερους ρυθμούς από τα υπόλοιπα και πιο κλασσικά μέσα προώθησης. Ο δρόμος για να μεγιστοποιηθεί όμως η αποτελεσματικότητα, δεν είναι πάντα βατός, αφού το “περιεχόμενο” και ο τρόπος που το θέτουμε στις υπηρεσίες μας είναι σταθερά κομβικής σημασίας και καθορίζει αμείλικτα το ποσοστό επιτυχίας.

Το περιεχόμενο πρέπει να ξεχωρίζει από το σωρό των δεκάδων εκατομμυρίων ψηγμάτων Content που με μορφή κειμένου, φωτογραφίας, σχολίου, γεννιούνται καθημερινά στον παγκόσμιο ιστό. Αν δεν γίνεται να υπάρξει “παρθενογένεση” με πραγματικά και πλήρως πρωτότυπο περιεχόμενο, κάτι που φέρνει και τη μεγαλύτερη επιτυχία με την αυθεντικότητα να κερδίζει σταθερά… κάθε αντίπαλο φύλλο σε όλες τις παρτίδες, το περιεχόμενο θα πρέπει τουλάχιστον να αξιοποιεί βέλτιστα την πληροφορία που είναι ήδη παρούσα, εξελίσσοντάς την σε κάτι πραγματικά φρέσκο και αξιόλογο που προσφέρει στον χρήστη μια εμπειρία που δεν θα βίωνε αλλού. Σε κάθε περίπτωση, αντίθετα με ότι μπορεί να συμβεί στο πόκερ, επαναλαμβανόμενες μπλόφες με απλό “περιτύλιγμα” πληροφορίας που μπορεί να βρεθεί σε αφθονία στον ιστό δεν έχει τα ποθούμενα αποτελέσματα στο Content Marketing.

H έκρηξη της διαφήμησης στο internet οδήγησε στην εκμετάλλευση του SEO (Search engine optimization) από τους εμπλεκομένους σε βαθμό που ακόμα και η Google αναγκάστηκε να αναπροσαρμόσει τον αλγόριθμό της. Η διασπορά keywords σε μεγάλο και αφύσικο βαθμό στη ροή του κειμένου, αποστραγγίζει το κομμάτι από την όποια αυθεντικότητα και μετατρέπει το τελικό αποτέλεσμα σε άκαμπτο υβρίδιο που έχει πολλές πιθανότητες να χάσει τον αναγνώστη και συνεπώς και τον στόχο του Content Marketing. H ποιότητα του κειμένου είναι ο βασικός άξονας και η ενσωμάτωση των αρχών του SEO έρχεται σε δεύτερο πλάνο, κάνοντας δηλαδή και πάλι έναν χαρτοπαικτικό παραλληλισμό, έχει πάντα σημασία ο τρόπος με τον οποίο παίζουμε τα φύλλα μας και δεν είναι πάντα καλό να το κάνουμε πάντα by the book.

Εξαιρετικά σημαντική είναι και η στόχευση του Content Marketing. Είναι απαραίτητη η γνώση του κοινού στο οποίο απευθυνόμαστε κάθε φορά και η θεματολογία θα πρέπει να έχει σταθερά τον τρόπο να ικανοποιεί ταυτόχρονα τόσο τις ανάγκες του brand που προωθείται όσο και να εκπληρώνει τις επιθυμίες του κοινού για προτότυπο, ενδιαφέρον και… ιντριγκαδόρικο περιεχόμενο. Κι αυτό γιατί μόνο έτσι μπορεί να χτιστεί διαρκής και συμπαγής σχέση με το κοινό και να διατηρηθεί η αξία του προσφερόμενου σε αυτό περιεχομένου. Στο Marketing όπως και στο πόκερ δεν παίζεις απλά τα φύλλα που κρατάς στα χέρια σου, αλλά παίζεις απέναντι σε διαφορετικό target group/παίκτη σε κάθε παρτίδα.

Το Marketing, το πόκερ και τόσα άλλα δεν είναι ποτέ ένα απλό σπριντ, αλλά ένας πραγματικός μαραθώνιος. Χρειάζεται υπομονή, επιμονή σε κάθε καμπάνια ώστε να χτιστεί η εμπιστοσύνη που τελικά θα φέρει το ποθητό αποτέλεσμα, που θα καταφέρει μέρα τη μέρα να ευθυγραμμίσει το περιεχόμενο και τη στόχευσή του με τις επιθυμίες και τις ανάγκες αυτού στον οποίο απευθύνεται.

Share This

Leave a Comment