5 συμβουλές για το νέο αλγόριθμο του Instagram

5 συμβουλές για το νέο αλγόριθμο του Instagram

Αν η μικρή σας επιχείρηση δραστηριοποιείται στο Instagram, είναι αποφασιστικής σημασίας να αντιληφθείτε τις αλλαγές που έχουν ενσωματωθεί στον αλγόριθμο που καθορίζει το feed, για το εξαιρετικά δημοφιλές αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αναρτήσεις συνήθιζαν να εμφανίζονται με αντίθετη χρονολογική σειρά στο feed των followers σας και συνεπώς αν οι ακόλουθοί σας τσέκαραν τους λογαριασμούς τους στο Instagram λίγο μετά από τη δημοσίευση μιας ανάρτησής σας, η φωτογραφία θα εμφανίζονταν στην κορυφή του feed τους. Αυτό το χαρακτηριστικό πρόσφατα άλλαξε όμως και δεν παραμένει σε ισχύ.

Το Instagram όπως πιθανότατα γνωρίζετε, ανήκει στο Facebook και ο αλγόριθμός που αφορά το feed, έχει επαναπρογραμματιστεί ώστε να ευθυγραμμιστεί με τον τρόπο εμφάνισης των αναρτήσεων στο News Feed του Facebook. Οι αναρτήσεις που παράγουν και προκαλούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους χρήστες του Instagram, παίρνουν προτεραιότητα στην τοποθέτηση στη σειρά της κατάταξης του feed. Αυτές είναι οι αναρτήσεις τις οποίες το Instagram θεωρεί πως θα καταφέρουν να προσελκύσουν το μέγιστο ενδιαφέρον των χρηστών της πλατφόρμας. Αυτή η αλλαγή ανοίγει έναν νέο δρόμο ευκαιριών για περισσότερο επικερδή και αποτελεσματική διαφήμιση στο feed του Instagram.

Ανεξάρτητα με το πως ακριβώς θα λειτουργήσει στην πράξη αυτή η αλλαγή, το βέβαιο είναι πως καταφέρνει να υπογραμμίσει και μάλιστα με εμφατικό τρόπο, την τεράστια σημασία που έχει η σύμπλεξη και η αλληλεπίδραση που έχετε με τους followers σας στο Instagram. Είναι πλέον απαραίτητο να κάνετε ότι περνάει από τα χέρια σας, ώστε να αποδείξετε στο νέο αλγόριθμο, πως το κοινό ενδιαφέρεται και θέλει να αλληλεπιδράσει με τον λογαριασμό και τις αναρτήσεις σας στο Instagram. Έχοντας αυτόν τον στόχο κατά νου, ας δούμε πέντε στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τον ενδιαφέρον των followers σας και να κερδίσετε νέους.

Εκμεταλλευτείτε τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα των πελατών σας

Τι πραγματικά παθιάζει τους πελάτες σας; Βρείτε τον πυρήνα του και χτίστε γύρω από αυτόν, το σύνολο της marketing στρατηγικής σας στο Instagram. Δημιουργήστε ένα hashtag, χρησιμοποιήστε άλλα γενικότερα που σχετίζονται με τη θεματολογία της επιλογής σας και τους τομείς δραστηριοποίησής σας στην αγορά, ώστε να μπορέσετε να φτάσετε σε ευρύτερο κοινό και να προσελκύσετε νέους followers.

Η ποικιλία έχει υπάρξει ο στυλοβάτης της παγκόσμιας κουλτούρας για περισσότερο από μια γενιά και το διαδίκτυο μας έχει επιτρέψει να ενισχύσουμε αυτήν την ποικιλία και την πολυσυλλεκτικότητα όσο ποτέ άλλοτε στο παρελθόν. Αυτό αποτελεί ένα ατού για τους marketers, αφού δημιουργεί μια τεράστια γκάμα από μικρές εξειδικευμένες αγορές που μπορεί κανείς να εξερευνήσει και να κερδίσει κοινό το οποίο αποδεδειγμένα θα δείξει σταθερό και τεράστιο ενδιαφέρον και σύμπλεξη. Ανακαλύψτε αυτές τις μιρκές εξειδικευμένες αγορές και χρησιμοποιήστε το Instagram για να τις εκμεταλλευτείτε.

Προβάλλετε το προσωπικό σας και την τοπική κοινότητα

Ενημερώστε το κοινό πως οι προσλήψεις προσωπικού έχουν σαφή τοπικό προσδιορισμό και πως με τον τρόπο αυτό ενισχύετε την τοπική οικονομία. Αφήστε τους υπαλλήλους σας να αναρτούν φωτογραφίες στον εταιρικό σας λογαριασμό στο Instagram, παρουσιάζοντας δραστηριότητες που συμβαίνουν εντός της τοπικής κοινότητας. Βεβαιωθείτε πως κάνουν tag στην τοποθεσία και χρησιμοποιούν τα αντίστοιχα σχετικά hashtags.

Ενθαρρύνετε επίσης τους υπαλλήλους σας, να δημοσιεύουν αναρτήσεις από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνετε να κερδίσετε εύκολα και γρήγορα επιπρόσθετους followers, οι οποίοι προέρχονται από τους προσωπικούς λογαριασμούς του προσωπικού και αυξάνετε έτσι το ψηφιακό σας αποτύπωμα σε ότι αφορά το marketing χωρίς το παραμικρό κόστος.

Αναρτήστε έναν κωδικό έκπτωσης μέσω του Instagram

Δημιουργείστε ένα ειδικό γράφικό ή απλά βγάλτε τη φωτογραφία ενός μέλους του προσωπικού να κρατάει ένα χειρόγραφο σημείωμα που εμπεριέχει έναν ειδικό κωδικό έκπτωσης καθώς και τις λεπτομέρειες που αφορούν την προσφορά. Αν το κάνετε σε τακτική βάση, θα καταφέρετε να διατηρείτε τους πελάτες σας συντονισμένους με τις αναρτήσεις σας και θα επανέρχονται τακτικά για να τσεκάρουν το Instagram feed σας, για να δουν τις πιο πρόσφατες προσφορές σας.

“Αναγκάστε” τους πελάτες σας να αναρτήσουν ένα hashtag που εσείς δημιουργήσατε

Αν δεν υπάρχει έστω και μια lifestyle πτυχή που να διατρέχει την δραστηριοποίησή σας ως επιχείρηση, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν διαγωνισμό, στον οποίο το κοινό θα δημοσιεύει φωτογραφίες των προϊόντων σας, τα οποία χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του. Αυτό μπορεί να υιοθετηθεί και στο Β2Β περιβάλλον σε πολλές περιπτώσεις. Επιλέξτε τυχαία έναν νικητή κάθε μήνα και προσφέρετέ του μια ειδική προσφορά ή έκπτωση, ή ένα ξεχωριστό βραβείο. Μην ξεχνάτε να υπενθυμίζετε στους πελάτες σας να συμπεριλαμβάνουν το αντίστοιχο hashtag στις αναρτήσεις τους, ώστε να μπορείτε να τις καταγράφετε και να τις παρακολουθείτε.

Όπως συμβαίνει με το προσωπικό, έτσι ακριβώς και στην περίπτωση που προκαλείτε αναρτήσεις από τους πελάτες σας, έχετε την ευκαιρία για άμεση προσέλκυση επιπρόσθετων followers που θα συστηθούν στην επιχείρησή σας μέσω των φίλων τους.

Ενημερώστε τους followers σας πως ορισμένες ειδικές προσφορές θα προωθούνται αποκλειστικά μέσω του Instagram

Όπως συμβαίνει με κάθε τύπο social media marketing, πρέπει να καθιερωθείτε και να θεμελιώσετε την παρουσία σας στο μέσο. Αν έχετε ήδη ένα υπάρχον κοινό followers σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή μια email λίστα με ενεργούς χρήστες, ενημερώστε τους για τις αποκλειστικές προσφορές που προωθείτε αποκλειστικά στο Instagram, ώστε να τους ενθαρρύνετε να σας ακολουθήσουν στο συγκεκριμένο μέσο. Η αποκλειστικότητα θα σας βοηθήσει να δελέασετε περισσότερους ανθρώπους. Αναρτάτε τακτικά τέτοιες προσφορές και σύμφωνα με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ώστε να διευκολύνετε το κοινό να παρακολουθεί απροβλημάτιστα τη ροή των αναρτήσεών σας.

Αναλύστε και βελτιώστε

Επενδύστε το χρόνο για να αξιολογήσετε πως τα πήταν οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις σας και δημοσιεύετε συχνότερα και περισσότερα από αυτά που αποδεδειγμένα ενδιαφέρουν και συναρπάζουν περισσότερο το κοινό σας. Αναζητήστε τρόπους για να αυξήσετε αυτό το ενδιαφέρον με δημιουργικές ιδέες σε συνεργασία με το προσωπικό αλλά και τους ίδιους τους πελάτες σας. Όσο πιο ταιριαστό είναι το περιεχόμενο σας για το κοινό, τόσο πιθανότερο είναι να εμφανίζεται σε υψηλή θέση κατάταξης στο feed τους.

Share This

Leave a Comment