Τι δεν πρέπει να κάνει η εταιρία σας στο Facebook

Τι δεν πρέπει να κάνει η εταιρία σας στο Facebook

To Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα ένα νέο αλγόριθμο που υπολογίζει την ώρα που ξοδεύετε καθώς περιηγείστε στο δίκτυό του δημοφιλέστατου μέσου κοινωνικής δικτύωσης και συνεπώς το timing είναι ιδανικό για να επαναξιολογήσετε τις εταιρικές συνήθειες σε ότι αφορά το Facebook. Μπορεί όλοι να γνωρίζουν τους κινδύνους σπατάλης χρόνου σε προσωπικά feed ειδήσεων, όμως πιθανότατα δεν είναι τόσο εύκολο να αντιληφθεί κανείς σε βάθος και σε πλήρη έκταση όλους τους τρόπους με τους οποίους σπαταλάτε χρόνο στο δίκτυο του Facebook. Προφανώς όταν αυτό αφορά εταιρικές σελίδες, ο χαμένος χρόνος έχει σοβαρές επιπτώσεις όπως απώλεια εσόδων αλλά και χαμένες ευκαιρίες επαγγελματικής δικτύωσης και ανέλιξης. Διαβάστε τους τρόπους με τους οποίους σπαταλάτε τα πολύτιμα λεπτά στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να υπερπηδήσετε τα εμπόδια απώλειας κρίσιμου χρόνου.

Δημιουργείτε υπερβολικά διαφημιστικό περιεχόμενο

Η δημιουργία περιεχομένου είναι δαπανηρή σε χρόνο και σε καμία περίπτωση δεν θέλετε η σκληρή σας δουλειά να μην έχει τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Αν αναρωτιέστε γιατί το τελευταίο διάστημα υπάρχει δραστική πτώση στην έκταση και την απήχηση των δημοσιεύσεών σας, δεν έχετε πιθανότατα αντιληφθεί πως θα πρέπει να περιορίσετε τη δημιουργία υπερβολικά διαφημιστικού περιεχομένου. Τo Facebook ενθαρρύνει τους δημιουργούς περιεχομένου στο δίκτυο να αντικαταστήσουν το απευθείας διαφημιστικό και προωθητικό υλικό με κείμενα που προσθέτουν αξία, ή προσφέρουν πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας. Αυτά τα κείμενα που δεν είναι αυστηρά προσανατολισμένα στην προώθηση, έχουν καλύτερες πιθανότητες να φτάσουν σε ευρύτερο κοινό.

Δημοσιεύετε φωτογραφίες από το Instagram χωρίς σχέδιο και στρατηγική

Το Instagram τρέχει αποκλειστικά μέσω εικόνων. Οι εικόνες αυτές αυξάνουν την εμπλοκή των χρηστών στο Facebook και το Instagram είναι μέρος του Facebook. Σύμφωνα με αυτό τον συνειρμό αρκετοί σκέφτονται πως θα έπρεπε να επαναδημοσιεύουν αυτόματα όλες τις φωτογραφίες που ανεβάζουν στο Instagram και στη σελίδα του Facebook. Αυτό είναι λάθος, παρά το γεγονός πως σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται να αποτελεί μια τεχνική που γλιτώνει χρόνο, λόγω της αυτόματης επαναδημοσίευσης. Κι αυτό γιατί μπορεί να παρεμποδίσει τη δυνατότητά σας να φτάσετε στο κοινό που στοχεύετε. Πρώτα από όλα το εταιρικό σας προφίλ στο Instagram και στο Facebook μπορεί να υπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς και στρατηγικές και συνεπώς το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στο ένα μπορεί να μην ταιριάζει στο συνολικό ύφος και την εμπειρία που θέλετε να δημιουργήσετε στο κοινό σας, στο άλλο. Το κοινό των ακολούθων σας στα δύο διαφορετικά δίκτυα μπορεί επίσης να είναι δραστικά διαφορετικό και συνεπώς ότι έχει απήχηση στο ένα μέσο, μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για το άλλο. Πρέπει κάθε φωτογραφία που επαναδημοσιεύετε στο Facebook άπό το Instagram να έχει ουσιαστικό context και αξία.

Εμπλέκεστε σε μάχες στα σχόλια

Ακόμα κι αν  διαθέτετε έναν επαρκή αριθμό διαφορετικών τρόπων για να υποστηρίξετε τους πελάτες σας, δεν είναι καθόλου παράξενο το κοινό να σας αναζητεί στο Facebook. Μην αποθαρρύνετε αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας και προφανώς μην εμπλέκεστε σε οποιοδήποτε είδος αρνητικής ανταλλαγής σχολίων στο Facebook. Αν κάποιος δυσαρεστημένος πελάτης σχολιάσει σε μια δημοσίευσή σας στο Facebook, απαντήστε άμεσα μέσω του Messenger. Μείνετε μακριά από κάθε thread με αρνητικά μηνύματα από ανταγωνιστικές εταιρίες. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε το περιεχόμενο αυτών των συνομιλιών, όμως το να συμμετέχετε σε αυτές δεν είναι σίγουρα πάντα απαραίτητο, ειδικά στις περιπτώσεις που κανένας εξ’ αυτών των αρνητικών ισχυρισμών δεν είναι απόλυτα τεκμηριωμένος. Κι αυτό γιατί έτσι παίρνετε το ρίσκο να προκαλέσετε μεγαλύτερη ζημιά στη διαδικτυακή σας φήμη, αν εμπλακείτε στις μάχες των σχολίων με τον ανταγωνισμό και δεν αξιοποιήσετε τον χρόνο αυτό για να επικοινωνήσετε με τους υπόλοιπους ακόλουθούς σας στο Facebook.

Περιηγείστε στα trending άρθρα

Η μπάρα του Facebook με τα trending άρθρα σας εμφανίζει τις τρεις δημοσιεύσεις που έχουν προκαλέσει τη μεγαλύτερη ανταπόκριση στο δίκτυό σας. Μπορεί να κάνετε click στις επικεφαλίδες για να  ανακαλύψετε πληροφορίες με κάθε λεπτομέρεια, όμως πριν προβείτε σε αυτήν την κίνηση είναι σημαντικό να αναρωτηθείτε αν το θέμα είναι σχετικό με τη δουλειά σας. Η μπάρα παρέχει μια μικρή περίληψη των σημαντικών παραμέτρων και λεπτομεριών της ιστορίας και συνεπώς εκτός αν το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι απόλυτα σχετικό με τον κύκλο εργασιών σας, δεν έχετε κανένα λόγο να σπαταλήσετε χρόνο για να το διαβάσετε. Η περιέργεια δεν είναι πάντα κακή συνήθεια, όμως αν περιηγήστε στο Facebook διαβάζοντας για τη selfie της Tyra Banks, χάνετε πολύτιμο χρόνο τον οποίο θα μπορούσατε σίγουρα να αξιοποιήσετε πολύ καλύτερα και αποδοτικότερα.

Αργείτε χαρακτηριστικά να δημιουργήσετε ένα update στο Facebook

Υπάρχει πάντα αρκετή πίεση για να δημοσιεύσετε updates που θα προσελκύσουν likes, shares και σχόλια όμως από την άλλη σίγουρα δεν είναι σπάνιες οι μέρες που η μούσα της έμπνευσής σας είναι απούσα. Σε κάθε περίπτωση δεν έχετε ώρες να ξοδέψετε για ένα και μόνο Update. Αν η έμπνευση δεν έρθει,  προσπαθήστε να περιηγηθείτε με παραγωγικό τρόπο στα Social media για να βρείτε ιδέες. Ρωτήστε τους συναδέλφους σας για βοήθεια και ιδέες. Μπορείτε επίσης να ρίξετε μια ματιά στις δημοσιεύσεις που τα πήγαν καλά  στο παρελθόν και να επαναχρησιμοποιήστε στοιχεία τους για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο. Προσπαθήστε να αναζητήσετε περιεχόμενο που μπορεί να επικαιροποιηθεί με νέες πληροφορίες ή να δημοσιευτεί υπό ένα νέο πρίσμα.

Επαναδημοσιεύετε video από εξωτερικές πηγές

Το Facebook ενεργοποίησε το video πριν ένα περίπου χρόνο και από εκείνη τη στιγμή αυτού του τύπου το περιεχόμενο κατάφερε να προσελκύσει μεγάλες μάζες κοινού και να το βοηθήσει να εμπλακεί σε μεγάλο βαθμό με τις δημοσιεύσεις. Συνεπώς αν συνεχίζετε να ενσωματώνετε video από το Youtube στη σελίδα σας το κάνετε λάθος. Τα Facebook videos με auto-play ενθαρρύνουν τους ακολούθους σας να επενδύσουν περισσότερο χρόνο για να εμπλακούν με το περιεχόμενο και μάλιστα αυτό πλέον καταγράφεται από τον νέο αλγόριθμο του δικτύου. Επιπρόσθετα το να δημοσιεύετε Facebook videos και να αξιολογείτε την απόδοσή τους μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε περιεχόμενο για μελλοντικές διαφημίσεις σε video.

Share This

Leave a Comment