Στατιστικά στοιχεία για τους Millennials και τον τομέα της οικονομίας

Στατιστικά στοιχεία για τους Millennials και τον τομέα της οικονομίας

Οι Millenials, που είναι επίσης γνωστοί και με την ονομασία Generation Y, αποτελούν τη δημογραφική ομάδα που  ακολουθεί τη γνωστή Generation X. Δεν έχουν οριστεί ακριβείς ημερομηνίες για την έναρξη ή τη λήξη της κάθε γενιάς, όμως σε γενικές γραμμές η γέννησή των Millenials συνήθως ξεκινά από τις αρχές του 1980 και εκτείνεται μέχρι τα πρώτα χρόνια μετά το 2000. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η περσόνα των εύπορων Millennials, επανασχηματίζει και επανακαθορίζει τον οικονομικό τομέα. Ακολουθούν ορισμένα στατιστικά που καταδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίοι οι  Millennials αλλάζουν το οικονομικό τοπίο, καθώς και σκέψεις για το πως η επιχείρησή σας μπορεί να προσαρμοστεί στις νέες τάσεις που δημιουργούνται.

Το 46% των Millennials πραγματοποιούν τις δικές τους έρευνες αγοράς, λαμβάνουν μόνοι τους αποφάσεις και εκτελούν συναλλαγές

Η δημογραφική αυτή ομάδα αναζητά με αυξανόμενους ρυθμούς τις συμβουλές που μπορούν να εγκαθιδρύσουν εμπιστοσύνη και να τους επιτρέψουν την ανεξαρτησία. Δεν ενδιαφέρονται στο να παραδώσουν τις ευθύνες σε ότι α φορά τα οικονομικά τους σε τρίτους και αισθάνονται πως πρέπει -οι ίδιοι- να πάρουν όλες τις σχετικές αποφάσεις.

Έχοντας μεγαλώσει μαζί με την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας, αναζητούν κάθε τρόπο που θα τους επιτρέψει να παραμείνουν στο τιμόνι των αποφάσεων και να ζήσουν μια ζωή που θα κατευθύνεται από τους ίδιους, πολύ περισσότερο από ότι συνέβαινε στο παρελθόν.

Ποσοστό που υπερβαίνει το 76% των Millennials είναι ανοιχτό στο να δοκιμάσει οικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες από brands που δεν ανήκουν παραδοσιακά στον κλάδο

Τα οικονομικά ιδρύματα θα πρέπει να ανταγωνιστούν με νέες ανεξάρτητες υπηρεσίες, καθώς η συγκεκριμένη δημογραφική ομάδα, αισθάνεται σταδιακά όλο και περισσότερο άνετα με τη χρήση προσφορών και υπηρεσιών από brands που δεν είναι κομμάτι του παραδοσιακού οικονομικού κλάδου της αγοράς.

Έχουν ήδη καταφέρει σε ποσοστό μεγαλύτερο του 40% να προσαρμοστούν άριστα σε πληρωμές μέσω mobile συσκευών αλλά και στη χρήση mobile πλατφόρμας πληρωμών όπως το Apple Pay και το Google Wallet.

To 70% των καταναλωτών προτιμούν να αλληλεπιδρούν με την τράπεζά τους διαδικτυακά

Οι Millennials μεγάλωσαν ουσιαστικά με την ανάπτυξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας, οπότε, το να ολοκληρώνουν τραπεζικές συναλλαγές στο διαδίκτυο και να αλληλεπιδρούν με την τράπεζά τους online, αποτελεί κάτι αυτονόητο για τη συντριπτική πλειοψηφία. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως το web-banking έχει κερδίσει πολύ σε δημοτικότητα ακόμα και σε δημογραφικές ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας. Συνολικά το καταναλωτικό κοινό προσεγγίζει όλο και περισσότερο ψηφιακές και εικονικές μεθόδους επικοινωνίας και συναλλαγών.

Από την άλλη, ενώ όλοι περιμένουν λιγότερη αλληλεπίδραση σε φυσικό επίπεδο πρόσωπο με πρόσωπο, άπαντες απαιτούν μια διαρκή παρουσία και μόνιμη εξυπηρέτηση από τα τραπεζικά ιδρύματα σε βάση 24/7.

Η δημογραφική αυτή ομάδα είναι δυο φορές πιθανότερο να χρησιμοποιήσει τα social media για να ενημερωθεί για τις οικονομικές επενδύσεις και να λάβει συμβουλές για τις αποφάσεις της.

Εδώ υπάρχει αλματώδης αύξηση που πηγαίνει χέρι-χέρι με την έκρηξη δημοτικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα social media γίνονται το μέσο για να βρεθούν πληροφορίες για κάθε οικονομικό προϊόν στην αγορά και μάλιστα αυτές οι πληροφορίες καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό και τις σχετικές αποφάσεις που λαμβάνει το καταναλωτικό κοινό αυτής της ηλικίας. Υπάρχει ήδη μια τράπεζα στην Ινδία, η μεγαλύτερη μάλιστα του ιδιωτικού τομέα της χώρας, η οποία προσφέρει τραπεζικές συναλλαγές μέσω twitter!

Οι Millennials μοιράζονται 13 φορές περισσότερο περιεχόμενο σε ότι αφορά τα οικονομικά στο LinkedIn σε σχέση με την Generation X

Αυτό συμβαίνει γιατί κάνουν πολύ περισσότερο μόνοι τους έρευνες για οικονομικά θέματα στο διαδίκτυο σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη γενιά. Επενδύουν πολύ περισσότερο χρόνο σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, στην αλληλεπίδραση με ομότιμους για μια σειρά από θέματα και είναι πολύ περισσότερο ενεργοί και ενημερωμένοι σε αντίστοιχα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn.

Είναι προφανές πως η συγκεκριμένη δημογραφική ομάδα αλλάζει ριζικά το οικονομικό τοπίο. Τα ιδρύματα που αποδεχτούν τις τάσεις που δημιουργούνται και καταφέρουν να προσαρμοστούν άμεσα, θα πετύχουν να υπερνικήσουν τον ανταγωνισμό και να αδράξουν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

Share This

Leave a Comment