Πως το Πανεπιστήμιο του Cambridge κέρδισε εκατομμύρια views στο YouTube

Πως το Πανεπιστήμιο του Cambridge κέρδισε εκατομμύρια views στο YouTube

Το Πανεπιστήμιο του Cambridge κατάφερε μέσω μιας σειράς επεισοδίων με τον τίτλο “Under the Microscope” να κερδίσει εκατομμύρια Views στο YouTube, προσφέροντας εξαιρετικά ελκυστικό περιεχόμενο στο κοινό. Ποια είναι η ιστορία πίσω από αυτή την επιτυχημένη καμπάνια; Μια ημέρα η ομάδα επικοινωνίας του πανεπιστημίου βρήκε ένα video στο YouTube, το οποίο είχε ανέβει από το τμήμα Μηχανολογίας του Cambridge.

Το κλιπ αποκάλυπτε πως ο αέρας ρέει πάνω από ένα φτερό και έδειχνε τον τρόπο πτήσης των αεροπλάνων. Η ομάδα βλέποντας το video, το βρήκε ιδιαίτερα συναρπαστικό οπτικά, όμως παρατήρησε πως δεν υπήρχε αφήγηση ή εξηγήσεις για τα όσα συνέβαιναν στην οθόνη. Έτσι η ομάδα του Cambridge ζήτησε το αυθεντικό video από το άλλο τμήμα του πανεπιστημίου, το μόνταρε στα 60 μόλις δευτερόλεπτα και έβαλε έναν εκ των ερευνητών να κάνει την αφήγηση και να εξηγεί τι ακριβώς συμβαίνει στο video.

H σειρά τέτοιου τύπου επεισοδίων έχει κερδίσει από τότε εκατομμύρια views στο YouTube, ενώ ένα από αυτά τα video, που δείχνει ένα κύτταρο να επιτίθεται στον καρκίνο εντός του ανθρώπινου οργανισμού, έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο views. Με αυτά τα video το πανεπιστήμιο του Cambridge χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσει την αποστολή του. Να συμβάλλει δηλαδή στην κοινωνία μέσω της εκπαίδευσης, της μάθησης και της έρευνας.

Πως μπορείτε να εφαρμόσετε αυτή τη στρατηγική για τη δική σας επιχείρηση;

Δεν είναι απαραίτητο να διαθέτετε ιδιοφυές περιεχόμενο

Είναι προφανές πως πιθανότατα δεν διαθέτετε επιστημονικά videos και άλλααντίστοιχου τύπου συναρπαστικά κλιπ για να μοιραστείτε με το κοινό. Πολλά όμως από τα videos της σειράς που αναφέραμε στο παραπάνω παράδειγμα δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση ριζοσπαστικές αποκαλύψεις. Αντίθετα περιγράφουν πολύ γνωστές διαδικασίες, που αμέτρητοι επιστήμονες αναγνωρίζουν και  έχουν μελετήσει. Αυτό όμως που κατάφερε να κάνει η συγκεκριμένη καμπάνια, είναι να πάρει κάτι πολύπλοκο και δυσνόητο και να το προβάλει σε απλή, κατανοητή μορφή. Αυτό τους επέτρεψε να φτάσουν σε τόσο ευρύ κοινό.

Οτιδήποτε είναι κοινός τόπος στη βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας και το οποίο μπορείτε να το απλοποιήσετε και να το κάνετε προσβάσιμο σε ένα ευρύ κοινό, αποτελεί το πλέον κατάλληλο περιεχόμενο για να μοιραστείτε και να αποκομίσετε οφέλη για την εταιρία σας, παρέχοντας ποιοτικό και συναρπαστικό περιεχόμενο στους επισκέπτες και τους ακολούθους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν απαιτείται μεγάλος προϋπολογισμός

Τα videos της καμπάνιας του Cambridge, έχουν δημιουργηθεί από ήδη υπάρχον υλικό το οποίο τραβήχτηκε από άλλα τμήματα του ίδιου πανεπιστημίου. Η ομάδα επικοινωνίας απλά μόνταρε και επεξεργάστηκε το υπάρχον υλικό για να δημιουργήσει την  ιδιαίτερα πετυχημένη σειρά που έκανε θραύση στο YouTube. Στη συνέχεια ζήτησαν από ακαδημαϊκούς να τους βοηθήσουν με τη σύντομη αφήγηση στο καθένα. Δεν είχαν επαγγελματικό στούντιο διαθέσιμο για να φτιάξουν τα κλιπ, όλα έγιναν από έναν μόλις υπολογιστή που διέθετε το απαραίτητο λογισμικό. Υπάρχουν λύσεις και η δαπάνη χρημάτων δεν αποτελεί μονόδρομο. Αρκεί να υπάρχουν οι ιδέες, το μεράκι και η όρεξη και να προσπαθήσετε να βρείτε λύσεις για κάθε εμπόδιο που συναντάτε.

Ανακαλύψτε περιεχόμενο με reverse engineering

Η ομάδα του Cambridge αναζήτησε τρόπους για να κερδίσει τη μεγαλύτερη δυνατή έκθεση για τη σειρά των videos. Έψαξαν ανάμεσα σε δημοφιλείς εφαρμογές όπως το Flipboard και αναζήτησαν το κοινό που καταναλώνει κατά κόρον videos που  σχετίζονται με τις επιστήμες και τη φύση. Βρήκαν ένα brand που δημοσίευε αντίστοιχου τύπου videos, συζήτησαν μαζί του και τους εξήγησαν τις ιδέες τους και τα videos που περιείχε η σειρά, πείθοντάς τους να αναρτήσουν τα videos αυτά και στη δική τους ιστοσελίδα. Με τον τρόπο αυτό κατάφεραν να φτάσουν ευρύτερο κοινό.

Μπορείτε να βρείτε ιδέες για περιεχόμενο κυριολεκτικά παντού!

Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το πανεπιστήμιο του Cambridge στοχεύει να διατηρήσει τον αποκεντρωμένο χαρακτήρα του. Ο υπεύθυνος της ομάδας επικοινωνίας υποστήριξε πως υπάρχουν περί τους 600 λογαριασμούς twitter στο πανεπιστήμιο και υπάρχουν έτσι πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να εκφραστούν όλα όσα συμβαίνουν στο Cambridge, υπάρχουν διαφορετικές φωνές από διαφορετικά τμήματα του πανεπιστημίου. Ένα από τα πράγματα που επιχειρούν να καταφέρουν με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να διατηρήσουν την πολυφωνία. Τα πλεονεκτήματα και οι καινοτομίες συχνά προκύπτουν όταν άνθρωποι με διαφορετική οπτική και ιδέες, μπορούν να συνεργαστούν μέσω των social media και να μοιραστούν τις ιδέες τους, δημιουργώντας κάτι νέο.

Share This
1 Comment
  1. […] Source: ContentMarketing Link: Πως το Πανεπιστήμιο του Cambridge κέρδισε εκατομμύρια views σ… […]

Leave a Comment