Πως να θέσετε στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους στο Instragram

Πως να θέσετε στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους στο Instragram

Μια πρόσφατη μελέτη κατέδειξε πως τα κορυφαία brands που έχουν παρουσία στο Instagram, έχουν τιμή αλληλεπίδρασης, ανά ακόλουθο, σε αναλογία που αγγίζει το 4.21% για το περιεχόμενο που δημοσιεύουν στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό το νούμερο μπορεί  να φαίνεται μάλλον μικρό σε πρώτη ανάγνωση, όμως αν το βάλουμε στο σωστό πλαίσιο και τις πραγματικές του διαστάσεις, θα αντιληφθείτε πως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, μιας και είναι 58 φορές υψηλότερο από την τιμή που τα ίδια brands απολαμβάνουν στο Facebook και 120 φορές μεγαλύτερο σε ότι αφορά το Twitter.

Με περισσότερους από 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, ένα API που άνοιξε πρόσφατα και θα κάνει ευκολότερη την αγορά διαφημίσεων από τα brands, το Instgram γίνεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς, το κέντρο του στόχου, για τα τμήματα marketing πολλών επιχειρήσεων, καθώς οι marketers στοχεύουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο όλα τα πλεονεκτήματα που παρέχουν τα social media για να εξυπηρετηθούν οι σκοποί των brands.

Καθώς το Instgram συνεχίζει να ελκύει κοινό και να γιγαντώνεται, είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε το αυτονόητο, πως η άσκοπη δηλαδή χρήση, οποιουδήποτε μέσου κοινωνικής δικτύωσης, συχνά καταλήγει σε μια αλόγιστη σπατάλη χρόνου και πόρων. Το Instagram δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτή τη διαπίστωση και είναι προφανές πως η στρατηγική σας, θα παραμείνει σε κάθε περίπτωση, τόσο αποτελεσματική, όσο οι στόχοι τους οποίους σχεδιάστηκε να εξυπηρετήσει και να πετύχει. Είναι συνεπώς αποφασιστικής σημασίας να γνωρίζετε πάντα, που στοχεύετε και τι θέλετε να πετύχετε.

Θέστε στόχους που λειτουργούν συμπληρωματικά με τις τρέχουσες marketing καμπάνιες

Οι μετρήσεις του Instagram από μόνες τους και σαν αποκλειστική βάση, δεν θα σας βοηθήσουν να δοκιμάσετε και να διαπιστώσετε το πραγματικό ROI (Return on Investment) που προέρχεται από τη χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Με βάση την υπάρχουσα εμπειρία, οι καλύτερες στρατηγικές σε ότι αφορά το Instagram, καταφέρνουν να  λειτουργήσουν συμπληρωματικά και υποστηρικτικά με τις τρέχουσες κάθε φορά marketing καμπάνιες.

Θέστε στόχους που συνδέουν τη δραστηριότητα του εταιρικού σας λογαριασμού στο Instagram, με τους πρωταρχικούς και κύριους σκοπούς των προωθητικών σας ενεργειών,  ώστε να εξασφαλίσετε πως θα έχετε αποτελέσματα τα οποία πραγματικά σχετίζονται και προωθούν τον κύκλο δραστηριοποίησης της εταιρίας σας και θα μεγιστοποιήσουν τα οφέλη από την εμπλοκή σας με το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Προκαλέστε μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα για το brand

Χάρις στο tab “Explore”, το Instagram έχει διευκολύνει τους υποψήφιους νέους ακολούθους, να ανακαλύψουν τόσο το brand σας, όσο και το περιεχόμενο που μοιράζεστε με το κοινό σας. Νέοι ακόλουθοι, likes, σχόλια ή ο αριθμός συγκεκριμένων hashtags που χρησιμοποιούνται, όλα αποτελούν μετρήσεις που συνιστούν σημαντικές ενδείξεις για το πόσο έχετε καταφέρει να προκαλέσετε επιπλέον αναγνωρισιμότητα για το brand σας.

Αυξήστε το traffic και τους επισκέπτες προς την ιστοσελίδα σας

Αν και το Instagram δεν επιτρέπει τα hyperlinks στις λεζάντες των φωτογραφιών, ένας σύνδεσμος που οδηγεί στην εταιρική σας ιστοσελίδα, μπορεί σίγουρα να συμπεριληφθεί στο προφίλ του λογαριασμού σας. Χρησιμοποιήστε ένα URL που έχει παραμετροποιηθεί ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τα σχετικά στατιστικά στοιχεία και το οποίο έχει μικρύνει σε χαρακτήρες και έχει σχεδιαστεί ειδικά για το Instagram, ώστε να μπορείτε να εξάγετε στοιχεία σχετικά με το πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται την εταιρική σας ιστοσελίδα, μέσω του συνδέσμου που έχετε τοποθετήσει στο προφίλ σας στο Instagram.

Φτάστε σε μεγαλύτερο κοινό και κάνετε πιο επιτυχημένες καμπάνιες

Το Instagram παρέχει στο brand σας την ευκαιρία να φτάσει σε μεγαλύτερο κοινό, να προκαλέσει μεγαλύτερη και ποιοτικότερη αλληλεπίδραση μαζί του, κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης καμπάνιας σας, όμως η πόρτα αυτή της ευκαιρίας θα ανοίξει μονάχα, αν επενδύσετε στη δημοσίευση περιεχομένου, που είναι δημιουργικό, πολύτιμο και αισθητικά ελκυστικό.

Ανάλογα με τον συνολικό στόχο της καμπάνιας που λανσάρετε, οι επιμέρους στόχοι σας στο Instagram θα είναι διαφορετικοί κάθε φορά. Αν ο στόχος σας είναι να προσελκύσετε συμμετοχές σε κάποιο διαγωνισμό, ενθαρρύνετε τη δημιουργία του περιεχομένου από τους ίδιους τους χρήστες, χρησιμοποιώντας ένα hashtag στο Instagram, ως έναν απλό, εύκολο και γρήγορο μηχανισμό για να δηλώσει το κοινό τη συμμετοχή του.

Αντίστοιχα μπορείτε να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο στο microsite της καμπάνιας, ή στο προφίλ σας και να τον αναφέρετε στη λεζάντα της φωτογραφία σας (π.χ Θέλετε να κερδίσετε ένα δωρεάν ταξίδι στο Μεξικό; Βρείτε το link για το διαγωνισμό στη σελίδα του προφίλ μας!). Παρακολουθώντας τον αριθμό των συμμετοχών μέσω των hashtags ή των clicks στον ειδικό σύνδεσμο που έχετε δημιουργήσει, θα μπορέσετε να αντιληφθείτε και να καθορίσετε πόσο πολύτιμο μπορεί να αποδειχθεί το Instagram για την επιχείρησή σας, ειδικά για τέτοιου τύπου καμπάνιες.

Αφού καθορίσετε τι θέλετε πραγματικά να πετύχετε στο Instagram, τα επόμενα βήματα περιλαμβάνουν να χτίσετε μια στρατηγική για το περιεχόμενο που θα δημοσιεύετε εκεί, να ενσωματώσετε το Instagram στην εργασιακή σας καθημερινότητα, να τεστάρετε τη συχνότητα και το timing των αναρτήσεών σας, καθώς και να παρακολουθείτε το πως αποδίδει σε σχέση με τους στόχους που έχετε θέσει.

Share This

Leave a Comment