Πως να γιατρέψετε ένα social media… hangover

Πως να γιατρέψετε ένα social media… hangover

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα social media αποτελούν πλέον ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Αν και ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών αναρτούν και κάνουν like στο περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προσωπικούς λόγους ψυχαγωγίας, τα social media αποτελούν ταυτόχρονα, ένα απαραίτητο εργαλείο για τη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών.

Αν αισθάνεστε πως κάτι λείπει από τη ζωή και την καθημερινότητά σας, αν δεν δημοσιεύσετε κάτι σε ένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία διατηρείτε λογαριασμό για διάστημα μόλις μιας ώρας, τότε ίσως είναι η ώρα να κάνετε αποτοξίνωση και να χαλαρώσετε τόσο για το δικό σας καλό, όσο παράλληλα και για αυτό των ακολούθων σας στα social media. Αυτό μπορεί να είναι για τους περισσότερους μια πραγματικά δύσκολη αποστολή, όμως αν καταφέρετε να περιορίσετε την όρεξη σας για μοίρασμα στα κοινωνικά δίκτυα, θα πετύχετε να μειώσετε ταυτόχρονα την πίεση και το στρες που διαρκώς αισθάνεστε προκειμένου να δημοσιεύετε ακατάπαυστα περιεχόμενο στους social λογαριασμούς σας. Μερικές χρήσιμες συμβουλές για να τα καταφέρετε είναι οι παρακάτω.

Βρείτε την ισορροπία

Θα αποτελούσε ένα είδος ιεροσυλίας να προτείνει κανείς σε οποιονδήποτε, να σταματήσει εντελώς να αναρτά και να μοιράζεται περιεχόμενο μέσω του λογαριασμού του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όμως είναι αποφασιστικής σημασίας για όλους τους εμπλεκόμενους, να βρίσκεται σε κάθε περίπτωση η χρυσή τομή, μια υγιής ισορροπία που θα διέπει τη χρήση του μέσου. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο, όταν κανείς προσπαθεί να αντιληφθεί αν δημοσιεύει πάρα πολλά ή πολύ λίγα και αυτοί εξαρτώνται από την πλατφόρμα στην οποία αναφερόμαστε, στο αν το περιεχόμενο που δημοσιεύουμε είναι αυθεντικό, πόσο μεγάλος είναι ο όγκος αυτού του περιεχομένου σε κάθε ανάρτηση, καθώς και τη φύση αυτού το οποίο επιλέγουμε να μοιραστούμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτόν τον σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε συμβουλές για την καλύτερη πρακτική σε ότι αφορά τη συχνότητα των δημοσιεύσεών σας, ανάλογα με το δίκτυο που χρησιμοποιείτε κάθε φορά.

Επικεντρωθείτε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα

Αν δημοσιεύετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένος στόχος ή κάποιος ιδιαίτερος λόγος ή κίνητρο, τότε είναι σίγουρα η στιγμή να επιθεωρήσετε σε βάθος το περιεχόμενο το οποίο αναρτάτε. Το να δημοσιεύει κανείς λιγότερο περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας, παραμένει μια σταθερά πολύ καλύτερη προσέγγιση για τη διαχείριση του λογαριασμού του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με την ανάρτηση συχνότερου, αλλά χαμηλότερης ποιότητας περιεχομένου. Κάθε ανάρτηση που μοιράζεστε με το κοινό θα πρέπει να παρέχει στους ακολούθους σας κάτι που να διατηρεί κάποια πραγματική αξία, είτε πρόκειται για κάτι ψυχαγωγικό, εκπαιδευτικό ή συμβουλευτικό. Πριν δημοσιεύσετε οτιδήποτε είναι κρίσιμο να επενδύσετε μερικά λεπτά και να αναρωτηθείτε πια είναι η πιθανή αξία που προσφέρει στο κοινό η συγκεκριμένη σας δημοσίευση.

Ακολουθείτε πάρα πολλούς λογαριασμούς

Ένας ακόμα τύπος υπερφόρτωσης που μπορεί να προκαλέσει hangover σε ότι αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι όταν ακολουθείτε πάρα πολλούς λογαριασμούς. Με αυτή την πρακτική όχι μόνο θα χάσετε πιθανότατα τις δημοσιεύσεις που πραγματικά σας ενδιαφέρουν και προέρχονται από τους πολύ αξιόλογους λογαριασμούς που ακολουθείτε, αλλά παράλληλα δεν θα έχετε τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσετε στο βαθμό που θα θέλατε με τη συντριπτική πλειοψηφία των λογαριασμών που ακολουθείτε. Διαβάστε τους παρακάτω ανώδυνους τρόπους για να αποτοξινωθείτε από αυτού του τύπου την υπερφόρτωση.

Παραμείνατε εκλεκτικοί

Αν διαπιστώσετε πως τα feeds των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθείτε, έχουν την τάση να είναι επαναλαμβανόμενα σε περιεχόμενο και θεματολογία, θα σας βοηθούσε ιδιαίτερα αν εξετάζατε σε μεγαλύτερο βάθος, ποιους ακριβώς ακολουθείτε και να τους οργανώσετε κατατάσσοντάς τους στην αντίστοιχη θεματολογία που σας προσφέρουν. Για παράδειγμα αν ακολουθείτε το BBC, το CNN και το Reuters σαν πηγές ειδησεογραφίας, μπορείτε κάλλιστα να επιλέξετε έναν εκ των τριών λογαριασμών τον οποίο θεωρείτε τον πλέον αξιόπιστο και αξιόλογο και να σταματήσετε να ακολουθείτε τους υπόλοιπους. Αυτό μπορεί να σας κοστίσει σε χρόνο, μέχρι το ξεσκαρτάρισμα με βάση τη θεματολογία των λογαριασμών που ακολουθείτε να γίνει οριστικό, όμως αξίζει σίγουρα τον τρόπο, θα καταφέρει να βελτιστοποιήσει την ποιότητα του περιεχομένου που φτάνει σε εσάς και παράλληλα θα σας προσφέρει μια πολύ καλύτερη συνολική εμπειρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κάνετε μαζικά unfollow

Υπάρχουν διαθέσιμα πάρα πολλά διαδικτυακά εργαλεία, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε το πόσους και ποιους λογαριασμούς θα κάνετε unfollow και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία με τον πλέον εύκολο και ανώδυνο τρόπο. Ένα από τα πλέον δημοφιλή είναι το Crowdfire, το οποίο σας επιτρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Twitter ή το Instagram και να διαπιστώσετε ποιοί ακριβώς από αυτούς που ακολουθείτε, δεν σας έχουν επιστρέψει… το χατίρι και δεν σας έχουν κάνει follow back, ποιοι είναι ανενεργοί και εξακολουθείτε να τους ακολουθείτε, καθώς και ποιοι σας έκαναν πρόσφατα unfollow. Έχετε έτσι στο οπλοστάσιό σας έναν υπερπολύτιμο σύμμαχο για να οργανώσετε μαζικά unfollow και να ξαλαφρώσετε το feed σας.

Share This

Leave a Comment