Οπτικό περιεχόμενο = καλύτερο marketing

Οπτικό περιεχόμενο = καλύτερο marketing

Υπάρχουν πολλά trends σε ότι αφορά το content marketing, που έχουν ήδη κερδίσει σημαντικό έδαφος εντός του 2015, όμως η χρήση οπτικού περιεχομένου, δηλαδή εικόνων και video, αποτελεί μια εξαιρετικά ισχυρή τάση, όλο το τελευταίο διάστημα. Κι αυτό γιατί η χρήση του, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για το marketing. Είτε μιλάμε για τη δημιουργία εικόνων, οι οποίες προορίζονται για δημοσιεύσεις ενός εταιρικού blog, είτε για περιεχόμενο που αφορά τα social media, οι marketers στρέφουν όλο και μεγαλύτερα επίπεδα της προσοχής τους, στο οπτικό περιεχόμενο, καθώς αντιλαμβάνονται πως αυτό προκαλεί πολύ μεγαλύτερη εμπλοκή του κοινού και αποτελεί έναν ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο προώθησης. Οι παρακάτω διαπιστώσεις είναι χαρακτηριστικές της δυναμικής του οπτικού περιεχομένου στο content marketing¨

Το 70% των marketers σχεδιάζει την αύξηση των πρωτότυπων πόρων  που χρησιμοποιεί σε ότι αφορά το οπτικό περιεχόμενο.

Οι δημοσιεύσεις στο Facebook που περιέχουν φωτογραφίες αποτέλεσαν για το 2014, το 87% των διαδικτυακών αλληλεπιδράσεων για τον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τρεις στους τέσσερις marketers υποστηρίζουν πως το οπτικό περιεχόμενο είναι πολύ περισσότερο αποτελεσματικό από το κείμενο.

Αλλάζοντας επίπεδο αποτελεσματικότητας στο marketing μέσω του οπτικού περιεχομένου

Χρησιμοποιήστε διαδικτυακά εργαλεία για να βοηθηθείτε στη δημιουργία εικόνων. Αν δεν έχετε στο προσωπικό σας, ή έστω στους εξωτερικούς σας συνεργάτες κάποιον εξειδικευμένο designer που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τα δικά σας visuals και αν ο προϋπολογισμός σας στο σύγχρονο ασφυκτικό οικονομικό περιβάλλον, δεν σας επιτρέπει να προσλάβετε κάποιον, είναι αποφασιστικής σημασίας, να αναζητήσετε βοήθεια στο διαδίκτυο. Υπάρχουν online εργαλεία όπως το Piktochart, το Canva και το PowToon τα οποία είναι ιδιαίτερα εύχρηστα, ενώ παράλληλα παραμένουν αποτελεσματικά για τη δημιουργία εικόνων και animations επαγγελματικής ποιότητας.

Δημιουργήστε γραφήματα και Infographics. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παρέχετε στο κοινό, περιεχόμενο μικρότερης έκτασης, είναι να δημιουργήσετε γραφήματα, infographics, video ή άλλο οπτικό περιεχόμενο για να συνοδεύσετε το γραπτό σας κείμενο. Με τον τρόπο αυτό, το περιεχόμενο γίνεται περισσότερο εύπεπτο για το κοινό, το οποίο παράλληλα απολαμβάνει τα οπτικά “κεράσματα” που του προσφέρονται. Ένα ακόμα διαδικτυακό εργαλείο, το οποίο μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα χρήσιμο και αποτελεσματικό για τη δημιουργία γραφημάτων είναι το infogr.am

Συμπεριλάβετε αποσπάσματα κειμένου και λεζάντες στις εικόνες που δημιουργείτε. Αν καταφέρετε την οπτική προεπισκόπηση, αυτού που προωθείτε, η στρατηγική σας σε ότι αφορά το social media marketing θα έχει κάνει ένα εξαιρετικά σημαντικό βήμα προς την επιτυχία. Τα tweets που περιλαμβάνουν συγκεκριμένα στατιστικά ή μικρά αποσπάσματα κειμένου, τα οποία ενσωματώνονται σε μια εικόνα ή άλλου τύπου οπτικό περιεχόμενο, αποδίδουν σίγουρα καλύτερα από όσα εμπεριέχουν σκέτο κείμενο. Ένα διαδικτυακό εργαλείο που μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο και εύχρηστο σύμμαχο είναι το Recite.

Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Η εποχή προστάζει για φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης και ποιότητας και κανείς δεν μπορεί πλέον να συμβιβαστεί με μέτριας ποιότητας εικόνες, είτε αυτό αφορά δημοσιεύσεις σε κάποιο blog, είτε ακόμα και περιεχόμενο που προωθείται μέσω των social media

Μην υποτιμάτε τη δυναμική του video. Συμπεριλαμβάνοντας το video στο οπλοστάσιο του οπτικού περιεχομένου που προσφέρετε στο κοινό, καταφέρνετε να μεγιστοποιήσετε την εμπλοκή του. Είναι χαρακτηριστικό πως τα δυο τελευταία χρόνια το video-περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στο Facebook από ιδιώτες και εταιρίες υπερτριπλασιάστηκε.

 

Share This

Leave a Comment