Βάζοντας τους followers στο παιχνίδι

Βάζοντας τους followers στο παιχνίδι

Το Content Marketing δεν έχει μόνο να κάνει με τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και όλο και περισσότερα brands προκειμένου να αυξήσουν την online επιρροή τους επιχειρούν με έξυπνους τρόπους να χτίσουν μια στιβαρή και ανταποδοτική σχέση με το κοινό στο οποίο στοχεύουν. Τα social engagement apps είναι ένα μέσο με το οποίο παρέχονται οι μηχανισμοί οι οποίοι ενθαρρύνουν τους καταναλωτές αφενός να δημιουργήσουν περιεχόμενο και αφετέρου να το μοιραστούν με το προσωπικό τους δίκτυο. Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιείται η αποτελεσματικότητα μιας και η αξία του Content Marketing σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook δεν έχει μόνο σχέση με το πόσο μεγάλο είναι κοινό το οποίο ακολουθεί το λογαριασμό του brand, αλλά και με το πως το κοινό αυτό είναι διασυνδεδεμένο  μέσα στο δικό του ιντερνετικό “μικρόκοσμο” με άλλους χρήστες, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά.

***Επιτρέψτε στο κοινό να ψηφίσει, να έχει δηλαδή τη δυνατότητα να εκφράσει και να μοιραστεί με τους υπόλοιπους χρήστες την άποψή του σχετικά είτε με κάποιο θέμα marketing, όπως να επιλέξει το αγαπημένο του προϊόν, design κλπ, είτε να έχει λόγο σχετικά με την κατεύθυνση που θα πάρει το brand σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας μπορεί να εμπλουτιστούν με κείμενο και να δημιουργήσουν ενδιαφέρον και πρωτότυπο περιεχόμενο, ενώ παράλληλα εφόσον αναλυθούν μπορεί να παρέχουν κρισιμότατη πληροφόρηση για την άποψη που έχει το κοινό για το brand και να προσφέρουν χρήσιμη εμπειρία και γνώση που θα επιστρέψει στο τμήμα marketing να κάνει διορατικές κινήσεις στο προσεχές μέλλον.

***Προσκαλέστε followers και χρήστες να συνεισφέρουν σχετικό με το brand περιεχόμενο. Έτσι δεν ενισχύονται μόνο οι δεσμοί συνοχής σε όλο το community αφού οι χρήστες νοιώθουν πως συμμετέχουν ενεργά και είναι αναπόσπαστο κομμάτι αυτού που συμβαίνει κάθε στιγμή, αλλά το παρεχόμενο από αυτούς περιεχόμενο μπορεί να εμπλουτίσει σημαντικά τους διαύλους marketing της εταιρίας. Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που έχουν μάλιστα “συναρμολογήσει” και προωθήσει, με μεγάλη τελική επιτυχία, διαφημιστικό υλικό το οποίο αποτελείται στο ακέραιο από τις συνεισφορές χρηστών, που είχαν τη δυνατότητα να εμπλακούν στο εγχείρημα μετά από κάλεσμα μέσω των κοινωνικών δικτύων.

***Δελεάστε το κοινό σας να δοκιμάσει τις γνώσεις του ή να απαντήσει σε κάποιο δίλημμα. Προκαλέστε και ιντριγκάρετε τους followers πραγματοποιώντας διαγωνισμούς, κουίζ και δημοσκοπήσεις των οποίων τα αποτελέσματα μπορεί να είναι χρήσιμα και πληροφοριακά για το σύνολο του κοινού, ενώ ταυτόχρονα ενθαρρύνουν τους χρήστες να δώσουν για το διάστημα διεξαγωγής, την αμέριστη προσοχή τους και να εμπλακούν σε κάτι που έχει στοιχεία συλλογικότητας, τα οποία με τη σειρά τους ενισχύουν δυναμικά τους δεσμούς του community.

H επιτυχία του Content Marketing στα κοινωνικά δίκτυα έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας γραμμής, μιας “φωνής” από το brand η οποία να μπορεί να αντηχεί χωρίς στρεβλώσεις τη φωνή και τις ανάγκες των followers. Επιτρέποντας στο κοινό να συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία του περιεχομένου, να αξιολογεί το παραχθέν αποτέλεσμα και συνολικά να μπορεί να συζητά για ευρύτερα θέματα σχετικά με το brand δίνει αξία στη γραμμή του brand και κάνει τη “φωνή” του πολύ πιο διακεκριμένη. Οι εταιρίες που θέλουν να κάνουν το βήμα παραπάνω στο Content Marketing δεν αρκούνται απλά σε περιεχόμενο που έστω και αν παραμένει ποιοτικό, είναι “αποστειρωμένο” και περιορισμένο στα στενά πλαίσια των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχουν, αλλά βάζουν και τους followers των κοινωνικών δικτύων στο παιχνίδι διευρύνοντας τη γκάμα και τους τρόπους παραγωγής του περιεχομένου.

Share This

Leave a Comment