Απλές πρακτικές για να μοιράζεσαι περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Απλές πρακτικές για να μοιράζεσαι περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το να δημιουργεί κανείς περιεχόμενο και να καταφέρνει το περιεχόμενο αυτό να διαβάζεται από το διαδικτυακό κοινό, είναι δυο τελείως διαφορετικές μάχες που πρέπει να δίνονται καθημερινά και οι άνθρωποι που δουλεύουν στο marketing, το γνωρίζουν αυτό πάρα πολύ καλά. Τα social media έχουν αυξήσει σημαντικά την πολυπλοκότητα αυτών των διεργασιών, αφού έχουν προστεθεί πλέον στην εξίσωση πολλά απαραίτητα κοινωνικά δίκτυα και κανάλια, τα οποία έχουν το καθένα το δικό του κοινό καθώς και τον δικό τους επικρατέστερο τύπο περιεχομένου.

Προκειμένου να ξεχωρίσει κανείς στα social media και να καταφέρει το περιεχόμενό του να γίνει αντιληπτό και να διαδοθεί, απαιτείται προσπάθεια και αφοσίωση. Χρησιμοποιώντας τη σωστή στρατηγική και πρακτικές όμως, η επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κάτι που οποιοσδήποτε μπορεί να γευτεί. Παρακάτω διερευνούμε τις τέσσερις καλύτερες προσεγγίσεις για το διαμοίρασμα περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να καταφέρετε να βελτιστοποιήσετε την αλληλεπίδραση με το κοινό καθώς και να αυξήστε τους αφοσιωμένους ακολούθους σας.

Μια ισχυρή επικεφαλίδα ή μήνυμα είναι αποφασιστικής σημασίας για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού

Όλοι γνωρίζουν την κρισιμότητα που διαθέτει η επικεφαλίδα ή το μήνυμα που αναρτά κανείς όταν μιλάμε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν θέλει κανείς να μεγιστοποιήσει τα κλικ και τον αριθμό των ανθρώπων που θα μοιραστεί το περιεχόμενο που δημοσιεύεται. Την ίδια στιγμή όμως, οι χρήστες φαίνεται να ξεχνούν πως προκειμένου να βρεθεί η κατάλληλη επικεφαλίδα, απαιτείται χρόνος. Μην πέφτετε στην παγίδα των πατροπαράδοτων τίτλων-δολωμάτων που έχουν την κλασσική μορφή, η οποία θεωρείτε πως θα προσελκύσει πολλά κλικ.

Πρέπει να βρείτε τη χρυσή τομή μεταξύ της καθαρότητας στο μήνυμα που θέλετε να περάσετε καθώς και της ικανότητας να παραμείνετε συναισθηματικά υποβλητικοί. Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να προσελκύσετε τους χρήστες να κάνουν κλικ στο μήνυμά σας, αλλά να τους οδηγήσετε σε ένα περιεχόμενο που δεν είναι ποιοτικό και δεν εκπληρώνει όσα υποσχεθήκατε.

Είναι αποφασιστικής σημασίας να διασφαλίσετε πως θα επενδύσετε το χρόνο για να καταγράψετε μερικές διαφορετικές παραλλαγές της επικεφαλίδας ή του μηνύματος. Αφού καταλήξετε σε μερικές καλές επιλογές μπορείτε στη συνέχεια να ελέγξετε το μήνυμά σας. Επιχειρήστε να προωθήσετε το ίδιο περιεχόμενο με διαφορετικά κάθε φορά μηνύματα και καταγράψτε ποιο από αυτά λειτουργεί αποτελεσματικότερα. Καταφέρετε να αντιληφθείτε τι τύποι μηνυμάτων λειτουργούν καλύτερα με το συγκεκριμένο κοινό που σας ακολουθεί και μη σταματήσετε ποτέ να κάνετε αντίστοιχες επιθεωρήσεις και να τεστάρετε τα αποτελέσματα.

Όταν μοιράζεστε το ίδιο περιεχόμενο σε πολλαπλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να το βελτιστοποιείτε για το κάθε ένα ξεχωριστά

Είναι αντιληπτή και ως ένα σημείο κατανοητή, η παρόρμηση να αναρτήσει κανείς το ίδιο ακριβώς μήνυμα σε πέντε διαφορετικές social media πλατφόρμες μεμιάς. Εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο και το περιεχόμενο παραμένει καλό ούτως ή άλλως, έτσι δεν είναι; Η αλήθεια είναι πως μπορεί μεν αν δημοσιεύετε το ίδιο ακριβώς πράγμα σε πολλαπλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν πρόκειται να φέρετε την καταστροφή, όμως παράλληλα δεν δίνετε στο περιεχόμενό σας τις καλύτερες πιθανότητες και εφόδια για να πετύχει τους στόχους του.

Κάθε κοινωνικό δίκτυο είναι μοναδικό κι αυτό ισχύει για πάρα πολλές από τις παραμέτρους του καθενός και για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο το περιεχόμενο που δημοσιεύετε εκεί να αντανακλά και να σέβεται αυτές τις διαφοροποιήσεις. Τα μηνύματα του twitter διατηρούν τον περιορισμό των 140 χαρακτήρων, όμως το κοινό σας στο Facebook πιθανότατα απαιτεί λίγο περισσότερο περιεχόμενο σε κάθε ανάρτηση. Το κοινό σας είναι πιθανό να τσεκάρει το feed του Instagram τα απογεύματα μετά τη δουλειά και αυτά του Pinterest νωρίς το πρωί.

Δεν μπορείτε ουσιαστικά να πετάτε τη μπογιά στον τοίχο, ελπίζοντας αυτή να μείνει εκεί και να γίνει το βάψιμο του τοίχου… τέλειο. Πρέπει να κάνετε διαρκώς ελέγχους και να διασφαλίζετε πως συμπεριφέρεστε στο κοινό σας διατηρώντας για όλους τα ίδια επίπεδα προσοχής, αφοσίωσης και σεβασμού.

Δημιουργείτε τακτικά ποικιλία περιεχομένου

Πολλοί από μας γινόμαστε θύματα της ρουτίνας σε ότι αφορά τα social media. Ανακαλύπτουμε πράγματα που δουλεύουν καλά και στη συνέχεια αυτά γίνονται η δεύτερη μας φύση. Όσο κι αν θεωρείτε πως κάτι τέτοιο έχει θετικό αντίκτυπο, θα πρέπει να γνωρίζετε πως όλα μπορεί να αλλάξουν σε μια μόλις στιγμή… οι άνθρωποι βαριούνται τα ίδια και τα ίδια πολύ εύκολα στο διαδίκτυο, τα ενδιαφέροντά τους αλλάζουν και πριν καν το καταλάβει κανείς, οι followers του αλληλεπιδρούν πολύ λιγότερο και προσελκύονται με μειούμενους ρυθμούς προς το περιεχόμενο. Έχετε την ευθύνη να εξασφαλίζετε πως δεν θα συμβαίνει κάτι αντίστοιχο.

Για το λόγο αυτό θα πρέπει να πρσφέρετε ποικιλία και να εναλλάσσετε τακτικά το περιεχόμενο που δημοσιεύετε. Δεν είναι προφανώς σωστό κάθε ανάρτησή σας να περιέχει το ίδιο στυλ εικόνας και την ίδια μορφή περιεχομένου. Τα οπτικά συστατικά κάθε δημοσίευσης αυξάνουν την προσέλκυση και την αλληλεπίδραση του κοινού, οπότε δοκιμάστε ένα gif ή ένα video αντί να αναρτάται διαρκώς στατικές εικόνες. Το σημαντικό είναι να παρακολουθείτε τόσο το δικό σας κοινό, όσο και τις διαδικτυακές τάσεις και να είστε σε θέση να προσαρμόζεστε αναλόγως όπως κάθε φορά απαιτείται.

Μην δημοσιεύετε πολλά πράγματα μεμιάς

Όλοι έχουμε γίνει μάρτυρες αυτής της πρακτικής. Περιηγείσαι σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης και βλέπεις μεμιάς πέντε ή έξι ενημερώσεις που αφορούν ένα brand. Ανεξάρτητα από το περιεχόμενο αυτών των δημοσιεύσεων, αυτή η διαρκής ροή είναι τις περισσότερες φορές ιδιαίτερα ενοχλητική. Αν νομίζει κανείς πως οι χρήστες πρόκειται να κάνουν κλικ στο έκτο συνεχόμενο update για το ίδιο ακριβώς πράγμα, είναι δυστυχώς πολύ γελασμένος. Μην δημοσιεύετε πολλά πράγματα μεμιάς. Αντίθετα κάντε κάθε ένα από τα μηνύματά σας, ουσιαστικό και σημαντικό για αυτόν που το διαβάζει. Αν απαιτούνται για παράδειγμα 10 tweets για να περάσετε το επιθυμητό μήνυμα, τότε προφανώς κάνετε κάτι λάθος.

Κρατήστε πρόγραμμα και οργανώστε τις δημοσιεύσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία για να προγραμματίζετε εκ των προτέρων τις αναρτήσεις σας. Θα καταφέρετε με τον τρόπο αυτό να διασφαλίσετε πως οι δημοσιεύσεις σας γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, χωρίς εκρήξεις, αλλά με εύρυθμο και συνεπή τρόπο. Έτσι το κοινό θα γνωρίζει πότε μπορεί να περιμένει τη δημοσίευση νέου περιεχομένου και θα μπορέσετε να χτίσετε το επιθυμητό επίπεδο αφοσίωσης και εμπιστοσύνης με τους followers σας.

Share This

Leave a Comment