Γιατί δεν αυξάνετε τους Followers σας στο Twitter

Γιατί δεν αυξάνετε τους Followers σας στο Twitter

Αν είστε ενεργοί στο Twitter, καταλαβαίνετε πως απαιτούνται λίγα μόλις δευτερόλεπτα για να παρθεί η απόφαση, αν θα ακολουθήσετε κάποιον λογαριασμό ή όχι. Η διαδικασία προσομοιάζει με ένα είδος υπερσυμπυκνωμένου speed-dating που λαμβάνει χώρα στον διαδικτυακό κόσμο, με εκατομμύρια όμως επιλογές και ελάχιστο χρόνο για να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση, που όπως γνωρίζετε είναι αποφασιστικής σημασίας για την έκβαση της προσπάθειάς σας.

Αυτό σημαίνει πως πρέπει να εκμεταλλευτείτε στον απόλυτο βαθμό κάθε κομμάτι της ψηφιακής “περιουσίας” που έχετε διαθέσιμη. Να μεγιστοποιήσετε τη δυναμική που σας προσφέρουν οι εικόνες που ανεβάζετε, να εξασφαλίσετε πως το περιεχόμενο σας είναι προσιτό και ευκολοδιάβαστο και φυσικά να γράφετε κάθε tweet επικεντρωμένοι στο να προσελκύσετε νέους followers.

Το διαδίκτυο βρίθει περιεχομένου σχετικού με το πως μπορεί κανείς να αυξήσει σημαντικά τους followers του στο Twitter, όμως στο παρακάτω κείμενο θα ασχοληθούμε με μερικούς από τους πιθανούς λόγους που παρεμποδίζουν την προσέλκυση καινούργιων followers στο δημοφιλέστατο αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ακολουθούν ορισμένες από τις πλέον συνηθισμένες αιτίες:

Τo προφίλ σας είναι ημιτελές

Ένα ιδιαίτερα συνηθισμένο λάθος για ανθρώπους και εταιρίες, είναι κάτι που θα έπρεπε να αποτελεί αυτονόητη διαδικασία για οποιονδήποτε θέλει να αυξήσει τις πιθανότητες για περισσότερους followers. Το θετικό είναι πως παραμένει ένα λάθος, που διορθώνεται εύκολα. Εξασφαλίστε πως έχετε ανεβάσει την κατάλληλη φωτογραφία στο προφίλ και στο “εξώφυλλο” του λογαριασμού σας, έχετε συμπεριλάβει την τοποθεσία σας και έχετε προσθέσει ένα link που οδηγεί στο προφίλ σας σε κάποιον εξωτερικό ιστότοπο, ή κάποιο σύνδεσμο για την προσωπική ή εταιρική σας ιστοσελίδα. Ολοκληρώνοντας τα παραπάνω βήματα, επιτρέπετε σε κάθε επισκέπτη να έχει άμεση πρόσβαση στην κρίσιμη πληροφορία και να αντιληφθεί ποιος είστε, τι ακριβώς κάνετε και τι μπορεί να περιμένει από τα tweets σας.

Tweet-άρετε πάρα πολύ

Ναι έχετε δίκιο. Τα tweets στο feed των χρηστών δεν έχουν μεγάλο χρονικό διάστημα ζωής και αλληλεπίδρασης με το κοινό σας, εξαιτίας της υπερβολικής ποσότητας μηνυμάτων που κυκλοφορούν στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Παρόλα αυτά δεν πρέπει να κάνετε το λάθος να tweet-άρετε πέντε μηνύματα στη σειρά. Αντίθετα είναι καλό να εξαπλώσετε τη γνώση, την άποψή, ή ότι θέλετε να επικοινωνήσετε, σε λιγότερα μηνύματα (ίσως προγραμματίζοντάς τα μέσω μιας social relationship πλατφόρμας που μπορεί να κάνει τη ζωή σας στα social media πολύ ευκολότερη). Με τον τρόπο αυτό κάνετε τους followers σας να προσμένουν με ανυπομονησία τα tweets σας, αντί να τα αγνοούν. Αν το παρακάνετε με τα tweets σας, με στόχο να φτάσετε στον μέγιστο δυνατό αριθμό χρηστών, δοκιμάστε αντί για αυτή τη στρατηγική να βρείτε το καταλληλότερο timing για να δημοσιεύετε τα tweets προς το δίκτυό σας.

Τweet-άρετε σπάνια

Το αντίθετο με το παραπάνω, είναι επίσης όπως προφανώς… βλαπτικό για τις πιθανότητές σας να κερδίσετε καινούργιους followers. Αν το κοινό παρατηρήσει πως η τελευταία φορά που δημοσιεύσατε κάποιο tweet, ήταν πριν έναν ολόκληρο μήνα, δίνετε την  εντύπωση πως δεν είστε καθόλου ενεργοί στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Το κοινό θέλει να ακολουθεί ανθρώπους που δημοσιεύουν tweets και συνεπώς είναι αποφασιστικής σημασίας να δημιουργήσετε μια ισορροπία, έστω κι αν αυτό σημαίνει να προσχεδιάζετε έναν συγκεκριμένο αριθμό tweets, ανά μέρα, ανά ώρα και ανά εβδομάδα. Ένα ημερολόγιο περιεχομένου για τα social media μπορεί να σας βοηθήσει να καταρτίσετε ένα ισορροπημένο χρονοδιάγραμμα και να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες να αγγίξετε ευρύτερο κοινό.

Τα tweets σας δεν βγάζουν νόημα

Τα ασύντακτα tweets, όσα έχουν πολλά γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη, αυτά που έχουν πάρα πολλά emojis ή πάρα πολλά hashtags, επίσης αποτρέπουν το κοινό από το να σας ακολουθήσει. Αυτό που θέλει είναι να μπορεί να διακριθεί καθαρά και κομψά το μήνυμα που θέλετε να περάσετε και συνεπώς καλό είναι να μην κάνετε τα tweets σας ακατάστατα, μπερδεμένα και γεμάτα hashtags.

Τα tweets σας έχουν αρνητικό τόνο

Ένα από τα πλέον ισχυρά αποτρεπτικά στοιχεία για τους πιθανούς καινούργιους followers, είναι όταν βρίσκονται διαρκώς μπροστά σε λογαριασμούς που κατά πλειοψηφία, δημοσιεύουν έντονα φορτισμένο αρνητικά, περιεχόμενο. Είτε βρίζετε, είτε δεν έχετε τη στοιχειώδη ευγένεια και πολιτική ορθότητα, είτε δημοσιεύετε περιεχόμενο που είναι NSFW (not safe for work), είναι καιρός να σταματήσετε τέτοιου είδους πρακτικές, όχι απλά για να αυξήσετε τις πιθανότητες για περισσότερους followers, αλλά για να διαχειριστείτε με σωστό τρόπο τη συνολική σας υπόληψη και φήμη στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αν με τον τρόπο σας προσομοιάζετε με troll και μάλιστα κακής ποιότητας, τότε δεν θα σας ακολουθήσουν όσοι θα επιθυμούσατε.

Δεν αλληλεπιδράτε με το κοινό σας στο Twitter

Αν δεν απαντάτε με tweets σε followers που σας κάνουν mention, αν δεν συμμετέχετε ενεργά σε συζητήσεις ή δεν παρέχετε στην κοινότητα σας, χρήσιμο και πολύτιμο περιεχόμενο, τότε οι πιθανότητες να προσελκύσετε νέους followers μειώνεται δραματικά. Το κοινό ζητά αλληλεπίδραση και επαφές που μπορούν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του σε υψηλά επίπεδα.

Δεν κάνετε follow back

Αν κάποιος σας ακολουθήσει στο Twitter, κάντε κι εσείς το ίδιο. Είναι συχνά αρνητικό σημάδι αν η αναλογία των followers με αυτούς που εσείς ακολουθείτε είναι σε δυσαρμονία. Μην πέφτετε στην παγίδα να δημιουργήσετε έναν υποτιθέμενο cool μανδύα, που υπαγορεύει να μην ακολουθείτε κανέναν, βλέποντας απλά τους followers σας να αυξάνονται. Προφανώς και ισχύει πως θα πρέπει να  είστε εκλεκτικός σε σχέση με το ποιους ακολουθείτε, αλλά το σημαντικό είναι  να μην σταματάτε να κάνετε follow back, αποκλειστικά επειδή επηρεάζεστε από τα νούμερα και θέλετε να διατηρήσετε άλλες ισορροπίες.

Χρησιμοποιείτε αυτοματοποιημένα DM (Direct Messages)

Αν έχετε αυτοματοποιήσει τα απευθείας μηνύματα στο Twitter, αυτό εκλαμβάνεται τις περισσότερες φορές ως συμπεριφορά που προάγει το ανεπιθύμητο περιεχόμενο. Αντί για αυτοματισμούς, προσπαθήστε να προσωποποιήσετε κάθε απευθείας μήνυμα που στέλνετε μέσω του Twitter. Αυτό θα κάνει τη διαφορά.

Επαναλαμβανόμενα Tweets

Τo να δημοσιεύετε το ίδιο tweet δεν είναι κάτι κακό, αλλά θα πρέπει να τα απλώνετε σε διαφορετικά κάθε φορά χρονικά σημεία και να μην επαναλαμβάνεστε μέσα σε μικρά χρονικά πλαίσια. Αν το κοινό δει στο προφίλ σας πως τα δέκα τελευταία σας tweets είναι ίδια και απαράλλαχτα, τότε προφανώς και δεν πρόκειται να σας ακολουθήσει. Μην ξεχνάτε επίσης πως το timing για κάθε ψηφίδα περιεχομένου που παρέχετε στο κοινό σας μέσω του Twitter είναι επίσης αποφασιστικής σημασίας.

Share This

Leave a Comment