Χρησιμοποιείστε micro-influencers για να προωθήσετε με επιτυχία το brand σας

Χρησιμοποιείστε micro-influencers για να προωθήσετε με επιτυχία το brand σας

Οι influencers κερδίζουν τις καρδιές των καταναλωτών παντού, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι βλέπουμε μερικά από τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως να χρησιμοποιούν influencers για την προώθησή τους. Το πρόβλημα είναι ότι τα brands συχνά πρέπει να ξοδέψουν χιλιάδες δολάρια για κάθε πληρωμένη ανάρτηση από έναν influencer.
Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί καθένας να αντέξει οικονομικά. Η φωτεινή πλευρά του πράγματος είναι ότι μπορείτε πάντα να υπολογίζετε στους micro-influencers. Αυτοί είναι καθημερινοί καταναλωτές με αξιοσημείωτο αριθμό ακόλουθων στα social media, μεταξύ 1000 και 100.000. Τόσο η HelloSociety όσο και η Markerly έχουν καταλήξει ότι αυτοί οι influencers έχουν καλύτερο engagement από τους influencers με το τεράστιο following.

Το καλύτερο είναι ότι αυτοί οι influencers τείνουν να χρεώνουν πολύ λιγότερο. Σύμφωνα με το Influence.co οι micro-influencers με 2.000 ως 100.000 ακόλουθους, κατά μέσον όρο χρεώνουν 137 $ 258$ για κάθε Instagram ανάρτηση. Αλλά από τη στιγμή που κάποιος έχει 100.000 ακόλουθους, η τιμή θα αρχίσει να ανεβαίνει για να φτάσει τα 400$ ανά ανάρτηση. Αυτοί με το 1 εκατομμύριο και πλέον ακόλουθους χρεώνουν ακόμα και πάνω από 1.400 δολάρια για ένα απλό post στο Instagram.

Ωστόσο, όταν εργάζεστε με micro-influencers, πρέπει πολύ προσεκτικά να κάνετε τον προγραμματισμό σας αφού είναι περιορισμένο το μέχρι που μπορούν να απηχήσουν. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το κοινό και αν μπορείτε να φτάσετε μέσα από εκείνους θα ενδιαφερθεί για το brand σας. Και θα πρέπει να κάνετε καμπάνιες με τέτοιο τρόπο ώστε αυτό το κοινό να σας θυμάται και σταδιακά να αγοράζει από εσάς. Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

1. Μετατρέψτε τους θαυμαστές του brand σας σε υποστηρικτές σας

Οι καλύτερες περιπτώσεις micro-influencers είναι εκείνοι που ήδη αγαπούν το brand σας. Όταν προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες από το δικό σας brand, είναι πιο αξιόπιστοι καθώς οι ακόλουθοί τους ήδη ξέρουν ότι οι εν λόγω influencers ανέκαθεν αγαπούσαν το brand σας. Το καλύτερο μέρος δε, είναι ότι δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε πολύ να τους πείσετε να υποστηρίξουν το brand σας.

Στην περίπτωση των micro-influencers, μπορείτε ίσως να τους πείσετε να προωθήσουν το προϊόν σας, προσφέροντάς τους δωρεάν προϊόντα. Δουλεύοντας με micro-influencers θαυμαστές του brand σας, είναι επιπλέον επικερδές αφού στην πραγματικότητα αυτοί είναι σαν τους καθημερινούς καταναλωτές σας. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενό τους μπορεί να είναι ιδιαιτέρως σχετικό με άλλους καταναλωτές που μπορεί να ενδιαφέρονται για το brand σας.

Στην πραγματικότητα, η Olapic διεξήγαγε μια μελέτη που διαπίστωσε ότι το 56% των ερωτηθέντων είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα αφού έχουν δει ότι παρουσιάζονται με θετικό τρόπο από άλλους πελάτες. Αυτός είναι ίσως και ο λόγος που brands όπως η Glossier κατάφεραν να προωθήσουν το brand τους μετατρέποντας καθημερινούς καταναλωτές σε πολύτιμους αντιπροσώπους της μάρκας τους.

Η Glossier είναι γνωστή για τη δημιουργία υποστηρικτών της μέσα από συνηθισμένους ανθρώπους που έχουν αλληλεπιδράσει με ένα brand μέσω των social media. Αρκετοί από αυτούς είναι micro-influencers λάτρεις της ομορφιάς που ήταν τέλειοι για το brand!

Ακόμα κι αν οι θαυμαστές του brand σας δεν σας προσεγγίζουν άμεσα για να ρωτήσουν σχετικά με το πρόγραμμα των υποστηρικτών, μπορείτε να παρακολουθήσετε συνομιλίες τους στα social media σχετικά με το brand σας. Εκτός από το να αναζητάτε λέξεις κλειδιά και hashtag με αναφορές στο brand σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως Social Mention και Mention προκειμένου να βρείτε χρήστες που μιλούν για εσάς.

2. Βάλτε τους micro-influencers να πουν μια ιστορία.

Αν πραγματικά θέλετε να προωθήσετε το brand σας μέσω των micro-influencers, μια απλή φωτογραφία που να δείχνει το προϊόν σας στο background δεν είναι αρκετή. Δεν μπορείτε να ποντάρετε στο ότι οι άλλοι θα απολαύσουν την ανάρτηση, επειδή είδαν το προϊόν σας και αναζήτησαν το brand σας μόνο και μόνο από την τοποθέτηση προϊόντων μέσα σε φωτογραφίες. Για να καταφέρει το περιεχόμενο της ανάρτησης να απηχήσει σωστά και να συντονιστεί με το κοινό που αποτελεί στόχο σας, θα πρέπει ο micro-influencer να πει μια ιστορία γύρω από το brand σας ή το προϊόν σας.

Όταν παίρνετε micro-influencers για να προωθήσουν το brand σας, πρέπει να τους βάλετε να πουν μια μοναδική ιστορία για το brand σας με τη δική τους φωνή. Θα μπορούσαν είτε να μοιραστούν τις ειλικρινείς εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είτε να μοιραστούν μια προσωπική ιστορία στην οποία το brand σας παίζει με κάποιο τρόπο έναν ρόλο, κατά προτίμηση ανακουφίζοντας τον «πόνο» του influencer. Ο στόχος είναι να πουν μια ιστορία που το κοινό μπορεί να πιστέψει ή να συσχετιστεί μαζί της και η οποία οδηγεί την προσοχή προς το brand σας.

Για παράδειγμα η Adidas και η Fit2Run Tampa συνεργάστηκαν με micro-influencers όπως η Emily @myhealthyishlife για την προώθηση των Adidas Ultra Boost. Η influencer μοιράστηκε την εμπειρία της προπόνησής της με τα παπούτσια. Ειλικρινώς παραδέχθηκε πως είχε ένα αρνητικό στερεότυπο για το προϊόν.
Ωστόσο, παραδέχθηκε πως με ευχαρίστηση αποδείχθηκε πως έκανε λάθος και μοιράστηκε τι ακριβώς αγαπούσε σχετικά με τα παπούτσια. Αυτό της επέτρεψε να ξεκινήσει μια συζήτηση γύρω από το brand και το προϊόν, επιτυγχάνοντας αποτελεσματικά τον στόχο της να τα προωθήσει.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι πώς η influencer σε θέματα γονικής μέριμνας Lucie Herridge @lucieandthebump βοήθησε στην προώθηση του Paw Patrol show. Μίλησε για τον ενθουσιασμό της ότι τα νέα επεισόδια επρόκειτο να βγουν στον αέρα. Και ακόμη μίλησε για το πώς θα μπορούσαν να διασκεδάσουν τον γιο της και να της δώσουν χρόνο να δουλέψει τα emails της.

3. Κάντε μια καμπάνια με μακροπρόθεσμη διάρκεια

Μια one-off καμπάνια μπορεί να είναι αρκετή για να προωθήσει ένα προϊόν επερχόμενο ή να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις. Αλλά όταν ο στόχος είναι να προωθήσετε το brand σας, πρόκειται να χρειαστείτε τους micro-influencers για μια μακράς διάρκειας καμπάνια. Αυτό είναι ζωτικής σημασία γιατί μια σε εξέλιξη καμπάνια θα διασφαλίσει ότι το κοινό που έχετε ως στόχο καταναλώνει όσο το δυνατόν περισσότερο περιεχόμενο γίνεται.

Και όταν οι καταναλωτές ακούνε για το brand σας σε μια μόνιμη βάση, το όνομά σας θα ενσταλάζεται αποτελεσματικά μέσα στο μυαλό τους. Δημιουργήστε μια μακροπρόθεσμη καμπάνια στην οποία οι micro-influencers παίζουν έναν σημαντικό ρόλο. Θα μπορούσατε να τους βάλετε να υπογράψουν συμβόλαιο για κάπιους μήνες και να ανανεώσετε το συμβόλαιό σας αν η καμπάνια αποδειχθεί αποτελεσματική.

Το Atelier Alienor ένα brand οικολογικών παπουτσιών κάνει μια καμπάνια με την οικολογικά ευαισθητοποιημένη micro-influencer Natalie Kay. Η micro-influencer δημοσιεύει τακτικά φωτογραφίες στο Instagram στις οποίες μιλά για το πόσο πολύ αγαπά τα παπούτσια της εταιρείας.

Συμπέρασμα
Αυτοί είναι κάποιοι από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε με επιτυχία το brand σας με τη βοήθεια των micro-influencers. Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχει μεγάλο πλεονέκτημα με την οικοδόμηση μακροχρόνιων, γνήσιων σχέσεων με micro-influencers που είναι σχετικοί με το brand σας. Και όταν προωθούν το brand σας, θα πρέπει να είναι ικανοί να πουν μια αξιόπιστη ιστορία η οποία θα αντηχήσει στο κοινό.

Πηγή: Forbes.com

Share This

Leave a Comment