Γιατί το Content είναι ο βασιλιάς του B2B Marketing

Γιατί το Content είναι ο βασιλιάς του B2B Marketing

Σε μια σύγχρονη εποχή όπου σχεδόν τα πάντα «οδηγούνται» από το ίντερνετ, το μάρκετινγκ έχει να κάνει ολοένα και περισσότερο με το πως θα προσεγγίσει στοχευμένο κοινό μέσα από την παροχή του κατάλληλου και ποιοτικού περιεχομένου. Εάν σκέφτεστε την λειτουργία ενός site και την απόκτηση followers στα social media, τότε η απόκτηση ποιοτικού περιεχομένου είναι μια σπουδαία προτεραιότητα που θα έπρεπε να ορίσει η στρατηγική σας στο marketing. Συνεπώς, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς σας.

Παραδοσιακές τακτικές στο μάρκετινγκ όπως είναι το email marketing, τα διαφημιστικά φυλλάδια, και τα προσωπικά τηλεφωνήματα μπορούν φυσικά ακόμα να βοηθήσουν. Ωστόσο αυτό που δεν μπορούν, είναι να γίνουν τόσο αποδοτικά όσο το content marketing. Σύμφωνα με έρευνα, ο αριθμός των B2B που προσέλαβαν έναν υπάλληλο που θα αναλάβει αποκλειστικά το content marketing της επιχείρησής τους, διπλασιάστηκε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Case studies, whitepapers, eBooks, blogs, και webinars, αποτελούν όλα από μια διαφορετική μορφή περιεχομένου. Το ποια από αυτές θα επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε στο site σας, εξαρτάται από εκείνη που είναι καταλληλότερη για τις ανάγκες ή τα προβλήματα των buyer persona’s που έχετε ορίσει. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, το περιεχόμενο είναι ικανό να παίξει το δικό του ρόλο μέσα σε κάθε στάδιο του inbound marketing:

  • Κατά το στάδιο προσέλκυσης, το content είναι αυτό που αποτελεί τη πεμπτουσία για το blog και τα social media post σας
  • Κατά το στάδιο μετατροπής, είναι εκείνο που συνθέτει τα web forms και «καλεί για δράση» (CTA)
  • Κατά το στάδιο κλεισίματος, το content είναι εκείνο που γεμίζει τα emails που θα στείλετε στο κοινό σας
  • Τέλος, κατά το στάδιο της επιβράβευσης, το content είναι εκείνο που κάνει τους πελάτες να θέλουν να γίνουν fans

Ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν το content βασιλιά;

  • Το ποιοτικό content προσφέρει, δεν περιορίζει.

Το content είναι στην ουσία το ίδιο το μήνυμα που προσπαθείτε να περάσετε με τη στρατηγική σας.

  • Το ποιοτικό content ανοίγει κανάλια επικοινωνίας, δεν παραπλανεί.

Το content είναι το μέσο που θα μεταδώσει την ταυτότητα της επιχείρισής σας.

  • Το ποιοτικό content εκπαιδεύει, δεν διαφημίζει.

Όταν δημιουργείτε content με σκοπό την εκπαίδευση, είναι δυνατό να κάνετε το κοινό να επικοινωνήσει μαζί σας ζητώντας περισσότερες πληροφορίες.

  • Το ποιοτικό content εξωθεί, δεν πιέζει.

Όταν δημιουργείτε content το οποίο είναι σχεδιασμένο να ταιριάζει στο κοινό που στοχεύετε, είναι σαν να το υποχρεώνεται να δράσει σε αυτό.

  • Το ποιοτικό content υπογραμμίζει, δεν υπερβάλλει.

Ένα μικρό και περιεκτικής μορφής content μπορεί να έχει καλύτερη απόδοση και να αφομοιωθεί καλύτερα από το κοινό σας.

Σύνοψη

To marketing, όχι μόνο δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το content, αλλά βρίσκεται στην καρδιά κάθε στρατηγικής για marketing. Όταν δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο και το σχεδιάζετε για να ταιριάζει στις ανάγκες των πελατών σας, τότε δεν χρειάζεται να διαφημίσετε ιδιαίτερα τα προϊόντα σας, καθώς το content μπορεί να σας φέρει εκείνους τους πελάτες από μόνο του.

 

 

 

 

Share This

Leave a Comment