4 Tips για ελκυστικό περιεχόμενο στο Instagram

4 Tips για ελκυστικό περιεχόμενο στο Instagram

Ως marketer θα έχετε ίσως παρατηρήσει ότι η παραδοσιακή διαφήμιση είναι λιγότερο αποτελεσματική. Ακόμη και οι διαφημίσεις για κινητές συσκευές δεν έχουν την αποδοχή του 70% των χρηστών. Τι μπορείτε να κάνετε για να φέρετε σε επαφή αποτελεσματικά το κοινό σας με τα προϊόντα σας;

Το Instagram είναι μια καλή απάντηση. Το κοινό του έχει ραγδαία αυξηθεί με συνολικά περισσότερους από 800 εκατομμύρια χρήστες. (Μόνο μέσα στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2017, οι χρήστες αυξήθηκαν κατά 200 εκατομμύρια). Και, σύμφωνα με το Social Media Today, οι παραπεμπόμενοι από το Instagram «περνούν τον περισσότερο χρόνο τους σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, με μέση διάρκεια τα 192 δευτερόλεπτα, που είναι σχεδόν διπλάσια από εκείνη του Facebook και τριπλάσια από του Pinterest».

Ποιο είδος περιεχομένου αποδίδει καλύτερα στο Instagram; Σκεφθείτε τις παρακάτω δυνατότητες και εμπνευστείτε από τα παραδείγματα.

TIP: Το πρώτο βήμα για μια επιτυχημένη στρατηγική στο Instagram είναι να ξέρετε το κοινό σας ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο σχετικό με αυτούς.

1. Αξιοποιήστε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να πετύχετε τη μέγιστη δυνατή απόδοση και αφοσίωση είναι να δημιουργείτε περιεχόμενο που ενθαρρύνει το κοινό σας να δημιουργήσει τις δικές του σχετικές με το προϊόν σας αναρτήσεις.

Ένα επιτυχημένο παράδειγμα αυτής της προσέγγισης είναι η καμπάνια στο Instagram της εταιρείας καλλυντικών Frank Body που εδρεύει στην Αυστραλία, για την προώθηση του απολεπιστικού προϊόντος σώματος με βάση τον καφέ. Η εταιρεία πήρε μια ομάδα από influencers με εξαιρετικά αφοσιωμένο κοινό για να παρουσιάσει με δημιουργικούς τρόπους το προϊόν της. Κάθε δημοσίευση περιελάμβανε τα hashtags #Let’sBeFrank ή #TheFrankEffect. Το περιεχόμενο ενθάρρυνε τους χρήστες να δημοσιεύσουν τις δικές τους εικόνες για το προϊόν χρησιμοποιώντας αυτά τα hashtags.

Τα αποτελέσματα; Πάνω από 25.000 images αναρτήθηκαν από χρήστες στο Instagram και 350.000 followers σε 12 μήνες.

2.Δημιουργήστε έναν διαγωνισμό

Η δημιουργία ενός διαγωνισμού με σκοπό να δώσετε προϊόντα πάντα ελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών. Είναι ακόμα πιο δυναμικό όταν ενσωματώνετε περιεχόμενο που δημιούργησαν οι χρήστες μέσα στον διαγωνισμό. Χρησιμοποιήστε ένα hashtag που ενσωματώνει το μήνυμά σας ή τραβά την προσοχή των χρηστών τόσο ώστε να τους κάνει να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να το προωθήσουν.

Η Body Shop δημιούργησε ένα εξαιρετικά ελκυστικό hashtag – #HealthyMoment- για να προωθήσει τα νέα της προϊόντα με πράσινο τσάι. Καλούσε τους ανθρώπους να δημιουργήσουν περιεχόμενο δείχνοντας τις δικές τους «υγιεινές στιγμές» μέσα στη μέρα και να συμμετέχουν.

Τα αποτελέσματα; Η εταιρεία έλαβε 50.000 likes και είδε 200% αύξηση στο engagement των χρηστών. Έφτασε τους 225.000 ανθρώπους!

3. Δείξτε τους την εφαρμογή των προϊόντων σας

Για να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο στο Instagram δείξτε στους χρήστες πώς να χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας στην καθημερινότητά τους. Στους καταναλωτές αρέσει να παίρνουν ιδέες οπότε διατηρείστε το περιεχόμενό σας όσο πιο δραστήριο γίνεται.

Είναι δημοφιλές στη βιομηχανία της μόδας, οι έμποροι της λιανικής να δείχνουν ένα ρούχο στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης εμφάνισης ή ενός εντυπωσιακού συνδυασμού. Ένα παράδειγμα είναι η ASOS που αναρτά εποχιακά outfits στο Instagram. Σε αυτήν την εικόνα, η ASOS δείχνει ένα outfit «επιστροφή στο σχολείο» με το hashtag #OOTD (outfit of the day)

Τα αποτελέσματα; Η ASOS έλαβε περισσότερα από 32.200 likes και 248 σχόλια για ένα μόνο post.


Ένα καλό παράδειγμα ενός influencer που παρουσιάζει προϊόντα σε χρήση είναι ο grey_acuna που συχνά αναρτά εικόνες από διάφορα προϊόντα με το ίδιο σενάριο. Εδώ, παρουσιάζει μια τσάντα από την φίρμα Lo & Sons, ένα outfit Lululemon και γυαλιά Ray-Ban. Η ανάρτησή του έλαβε πάνω από 700 likes.

Το φαγητό είναι μια δημοφιλής κατηγορία στο Instagram. Και αν τα προϊόντα σας είναι σχετικά με το φαγητό σκεφθείτε να δημιουργήσετε πιάτα και να αναρτήσετε τις συνταγές τους. Αυτό δίνει ένα twist στο tip «δείξε το προϊόν σου» γιατί εσείς ή το προϊόν σας κάνετε κάτι.

Ένα σπουδαίο παράδειγμα είναι από την influencer daisybeet που προώθησε το γιαούρτι Siggi. Έφτιαξε ένα λαχταριστό πρωινό με γκρέιπφρουτ, blueberries, βρώμη και άλλα super foods.
Τα αποτελέσματα; Η ανάρτησή της έλαβε 2,965 likes και η εταιρεία έφτασε σε ένα κοινό που δεν μπορούσε να φτάσει…

4. Πείτε μια ιστορία

Δημιουργώντας μια ιστορία, το προϊόν σας ελκύει καταναλωτές και δημιουργεί έναν λόγο να μπουν στο site σας και να ψωνίσουν. Αυτή η στρατηγική λειτουργεί για κάθε κατηγορία προϊόντων. Για παράδειγμα, η charity water χρησιμοποιεί το storytelling για να περιγράψει κοινότητες που επωφελήθηκαν από τις πρωτοβουλίες για καθαρό νερό σε όλον τον κόσμο. Αυτή η ανάρτηση δείχνει μια κοινότητα στο Μαλάουι που τώρα έχει καθαρό νερό εξαιτίας αυτού του μη κερδοσκοπικού project.

Το να είστε ανοιχτοί και να λέτε την ιστορία της εταιρείας σας είναι ένας καλός τρόπος για να χτίσετε μια διαδικτυακή κοινότητα. Αναρτώντας εικόνες που αποτυπώνουν τη δουλειά στα παρασκήνια βοηθά στο να δείξετε τις αξίες σας. Ακόμη πιο σημαντικό είναι ότι δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές σας να καταλάβουν την εταιρεία σας και να έρθουν σε επαφή με το προϊόν σας.

Το Apolis είναι ένα brand που δημιουργεί προϊόντα από φυσικά συστατικά. Στο Instagram αναρτά φωτογραφίες με τις συσκέψεις των μελών που απαρτίζουν την ομάδα και δίνει οδηγίες στους χρήστες ώστε να συνδεθούν με τα μέλη αυτής της ομάδας.

Λέγοντας ιστορίες οι χρήστες συνδέονται με το brand σας και έχουν μια θετική εμπειρία πριν καν δουν το site σας.

Πηγή: contentmarketinginstitute.com

Share This

Leave a Comment