Πως να αυξήσετε του followers σας στο Twitter

Πως να αυξήσετε του followers σας στο Twitter

-“Μα έχουν μόνο 100 followers στο Twitter” Αν είστε κάτοχος ενός brand και δραστηριοποιείστε στο Twitter, το πιθανότερο είναι πως ένα σχόλιο σαν αυτό σε σχέση με την επιχείρησή σας, θα σας προκαλούσε αναταραχή και εκτεταμένο ρίγος άγχους.

Αν και αρκετοί μπορεί να χλευάσουν την ισχύ του παρακάτω επιχειρήματος, είναι αδιαμφισβήτητο πως ο αριθμός των followers που διαθέτει ο λογαριασμός σας, αποτελεί μια αντανάκλαση της αξιοπιστίας σας. Όσο περισσότεροι άνθρωποι συνδέονται με τα tweets και διαβάζουν αυτά που γράφετε, τόσο μεγαλύτερη είναι η εξουσία και η αξιοπιστία σας. Ένα brand με πολύ λίγους followers, είναι ενα brand το οποίο κανείς δεν προσέχει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Το να καταφέρει κανείς να κερδίσει περισσότερους followers στο Twitter, αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν μετρήσιμο στόχο, όμως το ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι followers έχει συχνά πολύ μεγαλύτερη σημασία από το πόσοι τελικά είναι. Προφανώς θέλετε να επικεντρωθείτε στην προσέλκυση ποιοτικών followers και όχι απλά να δελεάσετε έναν τεράστιο -αλλά χωρίς ουσιαστικό νόημα- όγκο κοινού που σας ακολουθεί στο μέσο. Χτίζοντας και αλληλεπιδρώντας με μια ενεργή κοινότητα στο Twitter, μπορείτε να καθιερώσετε το λογαριασμό του brand σας, ως έναν που διατηρεί πραγματική αξία και θα δείτε τους followers σας να αυξάνονται.

Το κλειδί για να επιτευχθεί αυτό τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά, είναι η σύμπλεξη και η αλληλεπίδραση με τους χρήστες του Twitter. Ακολουθούν ορισμένα tips για το πως μπορείτε να επικεντρωθείτε στην αλληλεπίδραση ως την κύρια μέθοδο για να αυξήσετε ποσοτικά και ποιοτικά τους followers σας στο δημοφιλέστατο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Κάντε follow ανθρώπους που είναι πιθανό να αλληλεπιδράσουν

Mε περισσότερους από 320 εκατομμύρια χρήστες και τους 9 στους 10 να έχουν αλληλεπίδραση με ή σχετικά με κάποια επιχείρηση, το TWitter αποτελεί το ιδανικό μέρος για να συνδεθεί το brand σας με πελάτες, υπάρχοντες και υποψήφιους. Αυτού του τύπου η αλληλεπίδραση μάλιστα είναι ουσιαστικά απαράμιλλης δυναμικής και σας προσφέρει τεράστιες προοπτικές για να αυξήσετε τον αριθμό των followers σας.

Αν και είναι προφανές πως θα πρέπει και ο δικός σας λογαριασμός απαραίτητα να ακολουθήσει άλλους στο Twitter προκειμένου να αυξήσετε τους followers σας, το ποιούς επιλέγετε τελικά να ακολουθήσετε, μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά μεταξύ μιας ενεργής και μιας παθητικής κοινότητας. Αν θέλετε να βρείτε υποψήφιους followers που θα προσδώσουν αξία στην παρουσία σας στο Twitter, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τα παρακάτω tips:

– Αναζητήστε keywords ή hashtags σχετικά με το brand ή τον τομέα δραστηριοποίησής σας στην αγορά

– Παρακολουθήστε τις συζητήσεις που διεξάγονται στο Twitter γύρω από σχετική θεματολογία

– Ακολουθήστε χρήστες που αλληλεπιδρούν και συμμετέχουν ενεργά στις συζητήσεις

Δημιουργήστε περιεχόμενο που προκαλεί αλληλεπίδραση

Αν και οποιοσδήποτε μπορεί να αναρτήσει μια γενική εμπνευσμένη ατάκα στο Twitter και να ελπίζει για μερικά ανούσια Retweets, ώστε να καταφέρει να παράγει βαθύτερες συνδέσεις με το κοινό του, αυτό που πρέπει σε κάθε περίπτωση να τονίζετε στα tweets σας είναι το τι μοναδικό έχει το προϊόν ή/και η υπηρεσία που προσφέρετε. Ο καλύτερος τρόπος να ενθαρρύνετε την αλληλεπίδραση είναι να χρησιμοποιήσετε στο έπακρο όλους τους πόρους που διαθέτετε.

Τι κάνει την επιχείρησή σας ξεχωριστή; Παρουσιάστε αυτά τα ποιοτικά στοιχεία με απλό, ενδιαφέρον και συναρπαστικό τρόπο. Ένας από τους πλέον αποτελεσματικούς είναι να χρησιμοποιήσετε visuals. Τα tweets που διαθέτουν rich media είναι κατά 313% περισσότερο αποτελεσματικά σε ότι αφορά τη σύμπλεξη του κοινού, ενώ κερδίζουν κατά μέσο όρο 52% περισσότερα Retweets, αριθμοί που καταδεικνύουν την τρομερή ισχύ που έχει το οπτικό περιεχόμενο. Με τη δυνατότητα να προσθέσει κανείς GIFs, Vines ή και να επισυνάψει μέχρι και τέσσερις φωτογραφίες σε κάθε tweet, οι δυνατότητες που σας προσφέρονται είναι ουσιαστικά ανεξάντλητες.

Αν θέλετε να πετύχετε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τους πόρους που διαθέτει το brand σας, τότε καλό θα είναι να:

– Ακούτε με προσοχή, τι αρέσει περισσότερο στο κοινό σε σχέση με το brand σας

– Εξερευνάτε πιθανά και διαφορετικά πρίσματα υπό τα οποία μπορείτε να δημοσιεύσετε απόψεις και ιστορίες που αφορούν το brand σας, είτε αυτές αφορούν την αποστολή, την ιστορία, την κουλτούρα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε στο κοινό

– Στοχεύετε στην ανάπτυξη μιας συνεπούς στρατηγικής που θα χτίζεται πάνω στα θεμέλια αυτών των διαθέσιμων πόρων και των ποιοτικών χαρακτηριστικών του brand σας

Καταγράψτε τα αποτελέσματα

Αφού πετύχετε να αυξάνετε σταδιακά τα επίπεδα των followers σας στο Twitter, είναι σημαντικό να μετράτε την επίδραση και την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας. Τα δεδομένα έχουν τεράστια ισχύ και η καταγραφή όχι μόνο του αριθμού των followers, αλλά και των ποιοτικών τους χαρακτηριστικών και της συνολικής αξίας που προσφέρουν στις συζητήσεις που διεξάγετε μαζί τους στο Twitter, θα σας προσφέρουν πολλά και σημαντικά οφέλη. Προτείνετε επίσης να καταγράφετε ποια tweets προκαλούν τη μεγαλύτερη απήχηση και αλληλεπίδραση, ώστε να μπορείτε να ενημερώνετε τη στρατηγική σας για το περιεχόμενο με βάση τα ευρήματα αυτών των μετρήσεων.

Ένα ανάγλυφο παράδειγμα για την αξία των μετρήσεων, είναι το γεγονός πως ένα ποσοστό της τάξης του 80% έχει πρόσβαση στο Twitter μέσω φορητών ηλεκτρονικών συσκευών. Αυτό το δεδομένο μπορεί να επηρεάσει ευεργετικά τη χάραξη της καλύτερης δυνατής στρατηγικής τόσο για το παρόν όσο και για το προσεχές μέλλον.

Είναι απαραίτητο να γνωρίζει κανείς το κοινό του, πριν καταφέρει να πετύχει την αύξησή του και η καταγραφή των απαραίτητων μετρήσεων σας επιτρέπει να κάνετε κάτι τέτοιο. Έτσι δεν θα καταφέρετε να αυξήσετε τον όγκο των followers σας, αλλά και τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά.

Share This

Leave a Comment