Πως να αξιοποιήσετε βέλτιστα το περιεχόμενο που παράγετε

Πως να αξιοποιήσετε βέλτιστα το περιεχόμενο που παράγετε

Η δημιουργία ποιοτικού και αξιόλογου περιεχομένου απαιτεί την επένδυση χρόνου και συνεπώς είναι προφανές πως αφού το παράγετε θα θέλετε να πάρετε τα μέγιστα δυνατά οφέλη από κάθε κομμάτι του. Αντί να δημοσιεύετε μια ανάρτηση στο εταιρικό σας blog και να σταματάτε εκεί, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την έκθεση και την απήχηση για κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε.

Αυτή η στρατηγική μπορεί επίσης να αποδειχθεί χρήσιμη όταν δημιουργείτε ένα κομμάτι περιεχομένου που αποδίδει εξαιρετικά, χρησιμοποιώντας τις ιδέες που περιγράφονται παρακάτω ώστε να πετύχετε τη μεγιστοποίηση της αξίας αυτής της ανάρτησης, ακόμα και αρκετά μετά από την πρώτη του δημοσίευση. Παρακάτω υπογραμμίζονται πέντε διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη από κάθε κομμάτι πραγματικά ποιοτικού και αξιόλογου περιεχομένου που δημιουργείτε.

Μετατρέψτε μια επιτυχημένη ανάρτηση με μεγάλη απήχηση σε μια μηχανή παραγωγής leads

Διαθέτετε μια συγκεκριμένη ανάρτηση στο blog σας που απέδωσε πολύ καλύτερα από τις υπόλοιπες και είχε συγκριτικά σημαντικά μεγαλύτερη απήχηση; Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε μπορείτε να βάλετε αυτή την ανάρτηση να δουλέψει για εσάς. Επεκτείνοντας την ανάρτηση και μετατρέποντάς την σε ένα μικρό, αξιόλογο eBook μπορείτε να τη μεταμορφώσετε σε ένα κομμάτι περιεχομένου που θα παράγει μια σταθερή ροή συνδρομητών στην email υπηρεσία που έχετε.

Μπορείτε για παράδειγμα δημιουργήσετε μια μορφή της ανάρτησης σε downloadable έκδοση, ζητώντας από το κοινό μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να του δώσετε πρόσβαση στη λήψη του αρχείου. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια σειρά από τέτοιες αναρτήσεις σε downloadable μορφή, για τις πιο πετυχημένες αναρτήσεις του blog σας που δημιούργησαν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο και αλληλεπίδραση στο κοινό.

Μετατρέψτε την ανάρτηση σε ένα video στο YouTube

Αν έχετε μια αναλυτική ανάρτηση, ή μια σειρά αναρτήσεων που καλύπτει μια συγκεκριμένη θεματική και η οποία επικεντρώνεται στην ενημέρωση και την εκπαίδευση των πελατών σας και απαντά με επάρκεια στα ερωτήματα και τις ανάγκες τους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο αυτό ως το σενάριο για ένα ή περισσότερα videos που θα ανεβάσετε στο YouTube.

Αντί να χρειάζεται να δημιουργήσετε περιεχόμενο, ξεκινώντας από το μηδέν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την έρευνα και τις προσπάθειες που έχετε ήδη καταβάλει ως τον σκελετό για μια σειρά από videos. To YouTube διαθέτει μια τεράστια βάση χρηστών, το οπτικοποιημένο περιεχόμενο λειτουργεί εξαιρετικά αποτελεσματικά και με τον τρόπο αυτό μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα videos αυτά ως μια εξαιρετική πηγή επισκεψιμότητας για την εταιρική σας ιστοσελίδα.

Δημιουργήστε ένα Infographic

Αν η ανάρτησή σας εμπεριέχει πολλά συναρπαστικά και αξιόλογα στατιστικά στοιχεία, ή καταδεικνύει ανάγλυφα μια οπτική που έχετε γύρω από κάποιο -σχετικό με τον τομέα δραστηριοποίησης της επιχείρησής σας- ζήτημα, τότε και πάλι μπορείτε να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενο σας αυτό. Μετατρέποντας την ανάρτηση σε ένα Infographic θα καταφέρετε να δώσετε νέα διάσταση στο περιεχόμενο.

Προφανώς για να το κάνετε και να το αποτέλεσμα να είναι πραγματικά αξιόλογο, απαιτείται χρόνος και χρήμα, όμως αφού το δημιουργήσετε θα έχετε στη διάθεσή σας κάτι ευέλικτο, πρωτότυπο και αποτελεσματικό, που θα μπορείτε να μοιράζεστε και να προωθείτε για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα. Επιπρόσθετα τα Infographics έχουν την τάση να αποδίδουν εξαιρετικά στα social media και μπορεί να αποτελέσουν ιδιαίτερα αποτελεσματική πηγή backlinks για την ιστοσελίδα σας.

Μοιραστείτε το στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κάντε το επανειλημμένα

Απλά και μόνο επειδή μοιραστήκατε κάτι την πρώτη φορά, δεν συνεπάγεται πως δεν μπορείτε να το κάνετε επανειλημμένα χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά κανάλια των social media στα οποία δραστηριοποιείστε. Εφόσον διαπιστώσετε πως μερικές αναρτήσεις αποδίδουν εξαιρετικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίστε πως τα προωθείτε τακτικά. Μπορείτε ακόμα και να δημιουργήσετε μια σειρά από ads που προωθούν τη συγκεκριμένη ανάρτηση σε νέα τμήματα της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείστε και να το κάνετε σε τακτική βάση.

Κάντε την απαραίτητη έρευνα στα αρχεία των αναρτήσεών σας για να διαπιστώσετε τις πιο αξιόλογες, τις οποίες δεν έχετε μοιραστεί στα social media για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Αν είχατε την προνοητικότητα να δημιουργήσετε αειθαλές και διαχρονικό περιεχόμενο, θα έχετε διαθέσιμη μια σταθερή ροή περιεχομένου που θα μπορείτε να προωθείτε για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μετατρέψτε το σε μια παρουσίαση ή σε eBook

Αν έχετε longform περιεχόμενο που έχει μεγάλη απήχηση στο κοινό και παρέχει αποδεδειγμένα αξία στους επισκέπτες σας, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε ένα downloadable eBook που μπορείτε να ανεβάσετε στο Amazon, ή να δημιουργήσετε μια SlideShare παρουσίαση χρησιμοποιώντας το αρχικό υλικό που είχατε δημιουργήσει.

Το κοινό σας είναι πιθανότατα πολυσυλλεκτικό και του αρέσει να καταναλώνει διαφορετικού τύπου και ποικιλίας περιεχόμενο. Επεκτείνοντάς και προσφέροντάς το σε διαφορετικά μέσα θα καταφέρετε να αποκομίσετε σίγουρα περισσότερα από κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε.

 

Share This

Leave a Comment